Ribaldrie
Continut Platit
Acest articol nu este disponibil gratis.
Detalii mai jos :
Incepand de asta noapte am operat cateva modificari la modul in care Trilema livreaza articole. Sistemul cel nou e oarecum complex, asa ca sa-l explicam pe indelete.
Fiecare cititor (inteles in termeni de IP) poate citi cate trei articole diferite in fiecare zi (24 de ore). Odata cele trei epuizate, in locul articolului solicitat va primi o pagina care-i explica c-a depasit numarul de articole gratuite pe ziua respectiva, si-i ofera un link pentru mai multe detalii. In principiu eu scriu cam cate trei articole pe zi, plus-minus, asa incat ar trebui sa fie fix destul pentru a urmari Trilema in continuare fara probleme. De asemenea conversatiile n-ar trebui sa fie tulburate, cititorul poate lasa oricate comentarii doreste la cele trei articole pe care si le-a ales pentru ziua respectiva, si de asemenea poate citi de oricate ori pofteste comentariile lasate de altii. De notat ca termenul de 24 de ore curge subiectiv, functie de accesarile cititorului, nu exista o ora fixa pe server la care toata lumea isi reprimeste creditele.
Toate IP-urile noi (adica acele IP-uri care incarca pentru prima oara o pagina pe Trilema, de la introducerea acestui sistem) primesc un bonus de 24 de incarcari suplimentare. Asta inseamna ca pot incarca, pe langa cele 3 articole zilnice, inca 24 in total. Deci, citind azi 4, maine 10, poimaine 19 am ajuns la 0, si de-acum suntem limitati la cele 3 zilnice. De notat ca sistemul nu retine decat ultimele trei articole vizitate, si ca atare e posibil sa epuizati creditul incarcand doar 4 articole in ordine, 1,2,3,4,1,2,3,4 etc. In acest exemplu se uzeaza cate o unitate pe ciclu. De asemenea de notat ca odata plata realizata si creditul alocat sunteti identificat strict prin IP, daca ISP-ul aloca IP-ul dvs altcuiva tocmai ce v-a pagubit de niste incarcari suplimentare.
Paginile (precum de exemplu ), indecsii categoriilor (precum de exemplu http://polimedia.us/trilema/category/3-ani-experienta/) si arhivele (precum de exemplu http://polimedia.us/trilema/2010/08/) sunt accesibile fara restrictii, nefiind in nici un fel incluse in acest sistem.
Cititorii care nu doresc sa fie astfel limitati pot sa plateasca 5 euro, (puteti plati cu orice card Visa, nu-i nevoie sa aveti sau sa va faceti cont) in schimbul carora primesc 5000 de incarcari suplimentare. Avand in vedere ca la ora actuala Trilema are putin peste 1300 3000 de articole in total, 5000 de incarcari suplimentare ar trebui sa ajunga o vreme. Puteti de asemenea plati cu bitcoin : trimiteti un email care sa contina adresa dvs, dupa care trimiteti plata pe adresa 1JPvucRfu3ZzEvfBUQTJwsxMrZjeTqD6zR. Veti primi un numar de credite egal cu cantitatea de bitcoin trimisa x cursul BTCEUR x 1000.
Cititorii care nu doresc sa fie limitati dar nici nu doresc (sau nu pot, din orice motiv) sa plateasca in bani pot sa-si faca un cont pe fain, unde, dupa ce aduna 1000 de karma pot sa vanda 500 in schimbul incarcarilor suplimentare (specificati in email).
Cititorii care nu doresc nici sa fie limitati, nici sa plateasca si nici sa munceasca pot sa foloseasca un proxy, sa incarce Trilema de pe calculatorul prietenilor sau pe wireless-ul cafenelelor etcetera. Solutii sunt probabil multe, chiar daca m-ar mira sa merite.
In final, imi face placere sa anunt ca un numar de comentatori activi si inteligenti primesc 1000 de credite ex oficio. Lista, in ordine alfabetica : adi ; Anonimosu ; ByREV ; calmogen ; cipslim ; costin ; dAImon ; Diana Coman ; Dr.A ; F ; factor ; Florin ; Ionut ; krossfire ; Lucian ; Luka D ; Mari ; Marius ; McGogoo ; Mihai ; Porcul de York ; spyked. Lista ramane in principiu deschisa la dispozitia mea.
Uite ca pana la urma n-o fost chiar asa de complex. Sa ne auzim sanatosi dara. Pentru comentarii incercati aici.
Miercuri, 30 Decembrie 2009
hahahaha, exceptional de bine vazut si exprimat.
subscriu la parerea dvs desi puristii ma vor condamna la rotisor cu incetinitorul:)
Miercuri, 30 Decembrie 2009
Ma, io’s de acord cu ce zici tu acolo, da’ poza aia full-res mi-a ruinat basmele din copilarie unul cate unul. Hate you :))
Miercuri, 30 Decembrie 2009
dati-mi totusi voie sa dezvolt reactia putin prea viscerala de mai sus: nu sint chiar 100% de acord cu dvs. Imi pare ca lasati impresia ca va revoltati impotriva vulgului, desi ar trebui sa subliniati cu zece linii ca de fapt nu vulgul, ci pseudoelita este vinovata de infierarea paguboasa a ribaldriei.
cu admiratie sincera,
ribaldrul plin de mindrie pe nume LL.
Miercuri, 30 Decembrie 2009
fragmentul cu purcelusii ar fi fost mai relevant eye-catcher pentru textul asta.
desenatorul e un zeu, ribaud indeed, haha!
Miercuri, 30 Decembrie 2009
Deci e un copil jumate om jumate tap care in pozitia caprei face dragoste cu una jumate femeie jumate cal?
Miercuri, 30 Decembrie 2009
@lektor Pai in intelegerea mea (ce-i drept asinalagmatica) vulgul este tocmai pseudo-elita despre care vorbesti tu. Un cioban sau un miner, un tamplar sau o fata in casa, un bucatar sau un marinar nu sunt “vulg” in indeplinirea meseriilor lor, cand isi vad de treaba adica, ci daca, si cand, ies din ceea ce sunt ei, adica niste oameni simpli, si isi aroga puteri si importante pe care nu le au. Altfel, nu-s vulg, sunt si ei niste oameni.
@dAImon Apoi daca ti-o trebuit sa vezi ce-i dupa usa ? Vezi tu unde duce curiozitatea, printisorule ? :D
@kokofifi Poate, dar ala era mult mai dependent de context, cred eu.
@Ionut Ai ratat tot ce conteaza, Ionel, Ionelule, te-or rade fetile. :)
O codana cu un zambet pe jumatate inocent si pe jumatate ne, sade potolita si se face ca nu observa, si dac-ar fi sa observe se face ca nu conteaza, ca un tapamoras o penetreaza pe dupa coada.
Miercuri, 30 Decembrie 2009
sper te regasesc cu bine in in noul an :)
Sambata, 2 Ianuarie 2010
sunt pe felie la subiectul asta .
da , am si eu, care va sa zica, teoriile mele ( seamana cu ce scrie aici).
Un filtru rational aplicat artificial personalitatii deformeaza sigur perceptia . ( rational , adica ditr-ala care te invata ce e bine ce e rau , care duce la analiza pe baza unor idei preconcepute)
Sambata, 2 Ianuarie 2010
@ana Sa fie :) Si la fel si tie!
@hamsyela Nu stiu cat de propriu e sa numesti asa ceva “rational”.
Sambata, 2 Ianuarie 2010
pai nu e rational , da , asa e , nu se numeste rational , sa ii zicem un filtru “contrafacut” dintr-o suma de idei ( considerate din start bune, rationale ).
astia care se agata cu ghearele de cate un “adevar” al lor …nu l-au simit …nu au ajuns la el ca au intuit … altfel ar fi mai permisivi si cu “adevarurile” altora …
mai e ceva … cand poti fi tolerant cu tine , atunci poti fi tolerant si cu altii …dar daca te invinovatesti , etc ( zic la modul impersonal) o faci si cu altii…
Duminica, 3 Ianuarie 2010
Deci un soi de preconceptii ar fi, pana la urma.
Duminica, 3 Ianuarie 2010
da , cam asa …. in zona asta de ” existentiale ” ( filosofii existentiale ) evit eu sa ma bag … acum am nimerit cum necum de-a dreptul …. cam asa era … se dadeau la o parte preconceptiile , se dadea la o parte si ego ul si ramanea un soi de intuitie.