Succesiunea de goluri si succesiunea de plinuri.

Vineri, 16 Ianuarie, Anul 1 d.Tr. | Autor: Mircea Popescu

Continut Platit

Acest articol nu este disponibil gratis.

Detalii mai jos :

Incepand de asta noapte am operat cateva modificari la modul in care Trilema livreaza articole. Sistemul cel nou e oarecum complex, asa ca sa-l explicam pe indelete.

Fiecare cititor (inteles in termeni de IP) poate citi cate trei articole diferite in fiecare zi (24 de ore). Odata cele trei epuizate, in locul articolului solicitat va primi o pagina care-i explica c-a depasit numarul de articole gratuite pe ziua respectiva, si-i ofera un link pentru mai multe detalii. In principiu eu scriu cam cate trei articole pe zi, plus-minus, asa incat ar trebui sa fie fix destul pentru a urmari Trilema in continuare fara probleme. De asemenea conversatiile n-ar trebui sa fie tulburate, cititorul poate lasa oricate comentarii doreste la cele trei articole pe care si le-a ales pentru ziua respectiva, si de asemenea poate citi de oricate ori pofteste comentariile lasate de altii. De notat ca termenul de 24 de ore curge subiectiv, functie de accesarile cititorului, nu exista o ora fixa pe server la care toata lumea isi reprimeste creditele.

Toate IP-urile noi (adica acele IP-uri care incarca pentru prima oara o pagina pe Trilema, de la introducerea acestui sistem) primesc un bonus de 24 de incarcari suplimentare. Asta inseamna ca pot incarca, pe langa cele 3 articole zilnice, inca 24 in total. Deci, citind azi 4, maine 10, poimaine 19 am ajuns la 0, si de-acum suntem limitati la cele 3 zilnice. De notat ca sistemul nu retine decat ultimele trei articole vizitate, si ca atare e posibil sa epuizati creditul incarcand doar 4 articole in ordine, 1,2,3,4,1,2,3,4 etc. In acest exemplu se uzeaza cate o unitate pe ciclu. De asemenea de notat ca odata plata realizata si creditul alocat sunteti identificat strict prin IP, daca ISP-ul aloca IP-ul dvs altcuiva tocmai ce v-a pagubit de niste incarcari suplimentare.

Paginile (precum de exemplu ), indecsii categoriilor (precum de exemplu http://polimedia.us/trilema/category/3-ani-experienta/) si arhivele (precum de exemplu http://polimedia.us/trilema/2010/08/) sunt accesibile fara restrictii, nefiind in nici un fel incluse in acest sistem.

Cititorii care nu doresc sa fie astfel limitati pot sa plateasca 5 euro, (puteti plati cu orice card Visa, nu-i nevoie sa aveti sau sa va faceti cont) in schimbul carora primesc 5000 de incarcari suplimentare. Avand in vedere ca la ora actuala Trilema are putin peste 1300 3000 de articole in total, 5000 de incarcari suplimentare ar trebui sa ajunga o vreme. Puteti de asemenea plati cu bitcoin : trimiteti un email care sa contina adresa dvs, dupa care trimiteti plata pe adresa 1JPvucRfu3ZzEvfBUQTJwsxMrZjeTqD6zR. Veti primi un numar de credite egal cu cantitatea de bitcoin trimisa x cursul BTCEUR x 1000.

Cititorii care nu doresc sa fie limitati dar nici nu doresc (sau nu pot, din orice motiv) sa plateasca in bani pot sa-si faca un cont pe fain, unde, dupa ce aduna 1000 de karma pot sa vanda 500 in schimbul incarcarilor suplimentare (specificati in email).

Cititorii care nu doresc nici sa fie limitati, nici sa plateasca si nici sa munceasca pot sa foloseasca un proxy, sa incarce Trilema de pe calculatorul prietenilor sau pe wireless-ul cafenelelor etcetera. Solutii sunt probabil multe, chiar daca m-ar mira sa merite.

In final, imi face placere sa anunt ca un numar de comentatori activi si inteligenti primesc 1000 de credite ex oficio. Lista, in ordine alfabetica : adi ; Anonimosu ; ByREV ; calmogen ; cipslim ; costin ; dAImon ; Diana Coman ; Dr.A ; F ; factor ; Florin ; Ionut ; krossfire ; Lucian ; Luka D ; Mari ; Marius ; McGogoo ; Mihai ; Porcul de York ; spyked. Lista ramane in principiu deschisa la dispozitia mea.

Uite ca pana la urma n-o fost chiar asa de complex. Sa ne auzim sanatosi dara. Pentru comentarii incercati aici.

Puteti urmari raspunsurile prin fluxul RSS 2.0. Puteti lasa un comentariu ori trimite un trackback de pe blogul propriu.

33 Responses

  1. din nou off topic!
    ma dezbrac in arta mea (scot aici la paris o carte de imagini cu o gramada de autoportrete dezbracate), fara rusine sau pudoare, exact asa: ca un copil!
    si ma trezesc ca daca arat asta pe blog, sunt aratata cu degetul de romancele pudice din spatele cratitzei sau tratata de curva de misogini!
    e normal?!

  2. 2
    Mircea Popescu 
    Vineri, 16 Ianuarie 2009

    Pai normal nu e, e comun.

  3. In privinta programelor adresate minorilor, fara indoiala ca se impune o mai mare atentia asupra comportamenteleor potential induse. Atata timp cat nu le prezumam discernamat e rezonabil sa existe anumite filtre. Fie si doar pentru ca cei care raspund legal pentru gesturile lor sunt parintii.

    In ce priveste adultii, genul asta de puritanism ieftin e un moft universal. In australia vor sa interzica toplesul, pe facebook mamele care alapteaza, in US sa aresteze adolescentii care-si trimit unii altora autoportrete in pielea goala. Incearca …

    @luminitza
    in clipa in care te expui iti asumi reactia publicului. In general gestul artistic asteapta o reactie si e nerealist sa astepte doar reactia pozitiva ;)

  4. O tipa care scria despre monden - not me!- a avut curajul sa puna niste poze cu ea ceva mai dezbracatica - in niste boxeri-. Din pacate, a primit niste comentarii extrem de urate, in care era acuzata ca incurajeaza prostitutia?!?! Mi s-au parut extrem de ridicole si deplasate comenturile. Asa de pudici suntem oare?

  5. 5
    Mircea Popescu 
    Vineri, 16 Ianuarie 2009

    @Adrian : Clar :)
    Pe chestia cu filtrele, daca a trecut de filtrul memoriei, ajungand folclor, ce si cine mai are autoritate sa filtreze ? Decat, evident, pe filiera nationalista, ceea ce face de fapt chestiunea cu desenele animate o problema cu respiratie de constructie europeana, evident ratata ca atare de interesul public.

    @Fetele nurlii : Dragele mele. Eu sunt pentru. Coconetul, mai ales dupa o anumita varsta, e contra. Nimic surprinzator, este ?

  6. Nu am văzut desenele animate dar s-a vorbit de asta la şcoală toată ziua, de cum îşi ridică aia fusta şi de încă o scenă cu porci.
    Dacă ar fi să tolerăm actul dezbrăcării în desene animate, că doar e ceva normal (aparent fără conotaţii), de ce n-am tolera şi actul pişării şi al altor chestiuni la fel de normale?

    Dar când un ţăran îi promite prinţesei un porcuşor dacă îşi ridică fusta până la genunchi, doi porcuşor dacă o ridică până la buric şi 3 porcuşori dacă o dă jos de tot.. nu ştiu. Eu dacă aş avea copil l-aş obişnui cu Cartoon Network şi alte posturi pe care nu se difuzează decât desene americăneşti.

  7. @Bau - depinde cum privesti lucrurile. Ador sa ma scald noaptea (prefer marea) in fundul gol … omorati-ma :) . Oare de ce ne dezbracam ?
    Daca vei avea copii iti recomand calduros Animax, eu am un baietel dar ma straduiesc sa nu-l obisnuiesc cu televizorul, prefer sa-l scot in parc, la joaca.
    @Mircea Popescu - nu stiu de ce am impresia ca filtrele astea noi nu mai sunt calibrate

  8. 8
    Mircea Popescu 
    Vineri, 16 Ianuarie 2009

    Pai de aia, ca fiind ele complicate, si inca si lucruri gingase asa, e tot mai greu sa le calibrezi. Parca de ce stim mai mult, de aia putem mai putin.

  9. deci sa sti ca nici macar nu a fost film porno ca nu sa dezbracat chiar de tot. de lezbience, vibratoare, lese, thresome, forsome, fivesome, pitici, magari, caini, negri si albine nici nu mai vorbesc.

  10. 10
    Mircea Popescu 
    Vineri, 16 Ianuarie 2009

    albine ?!?!

  11. 11
    Relus Muresan 
    Sambata, 17 Ianuarie 2009

    Comentariu la comentariu.

    “17.01.09 02:24:56
    Ce-o fi patit bicilceta aia ? ”

    S-a indragostit. Are roata in forma de inima (aproape).
    Sunteti foarte tanar, dar stati cam prost la capitolul “imaginatie”…
    Imi pare foarte rau pentru dumneavoastra.

  12. Deci, foarte profund. :) Atat pot sa zic momentan dupa prima citire.

  13. @sorin: ador să fac baie în fundul gol noaptea dar.. nu îmi ridic fusta până la brâu că-mi dă ţăranul un porcuşor.
    Sper fericirea mea mai am ceva până la faza cu copiii. Dar îmi doresc ca la vremea aia să dispun şi eu de timpul de-al scoate în parc şi la plimbări, nu să-l abandonez în faţa televizorului de lene să mă joc cu el (dacă anticipez că va fi aşa mai bine nu-l fac).

  14. @Bau - separi actul dezbracarii de motiv (eventual consecinte). Daca trecem prin propriile filtre actul/motiv/consecinte e posibil sa avem surprize. Eu am norocul de a dispune de mine, iti doresc acelasi lucru precum si copii sanatosi si frumosi.

  15. @ Sorin & Bau
    Nu enimic scandalos in a te scalda noaptea. Exceptand cazul in care ai fotofobie sau problme cu tenul, nu vad de ce ai renunta sa o faci ziua.
    Chestia asta cu “anumite lucruri se fac noaptea” e o tzara nenaturala spre perversa nu credeti ?

    Daca la gradinita sau la scoala textul: “iti dau o ciocolata daca iti ridici fusta” nu ar fi cu urmari din cele mai neplacute pentru copii si parinti as fi mult mai ingaduitor cu eliminarea filtrelor.

    Cat despre calitatea artistica a filmuletului ca si criteriu de adecvare la minori, nu pot spune decat ca exista o varsta mentala sau fizica pentru orice: sper ca la 6 luni parintii nu va hraneau cu fructe de mare, steak tartar, icre negre, bordeau si cognac. Sunt delicioase!

  16. 16
    Mircea Popescu 
    Sambata, 17 Ianuarie 2009

    Bine, Relule, ce sa-ti si zic. Nu orice roata indoita imi sugereaza amorasi si inimioare cum nu orice obect mai cilindric imi evoca pute. Asta e crucea mea, oi duce-o, ce sa-i fac ? Sa ti-o las tie nu pot ca tu o ai pe-a ta.

    @Bau : va ajunge asta mema, doi se intalnesc in club, se plac, danseaza, pleaca impreuna, ajunsi la locu faptei fata merge in baie, iese nuda, omu se uita asa pierit la ea, fata cu tupeu
    “Noa ?! Unde-i porcusoru’ ?!”
    “Aaaaa”
    “Da’ instrumentu’ ?”
    “A, zi asa fata”
    “Nu ala ma, muzicalu’!”

    @Adi : Nu e scandalos, e riscant, ca se poate fi cazul sa confunzi iazul cu garla si sa iesi asa, mocirlit ca din Techirgiol. Apropo, ati auzit de air carrieru polonez parca care a (re)introdus cursele la piele, ca pe vremea comunismului, la cererea calato(a)rilor ?

    Acu sincer, cator dintre colegele tale de gradinita le-ai vazut organu ? Ca mie mi-or aratat parca trei, ori patru, daca serveste memoria. Si uite ca n-am murit nici io nici iele.

    Iar argumentul asta Dionisie-Aeropagitian cu hrana adecvata mie imi suna suspect de car inaintea boilor. Uite ca de exemplu copii japoneji halesc fructe de mare, si mai uite ca un copil roman, din tati si mame romani, nascut in Romania si dus in Japonejia asa la 2 saptamani nu doar ca stie vorbi japoneza ca aia, dar nici din fructe n-o crapat. Iar texanii pot sa-ti jur ca indoapa pruncii cu beef facut asa, u npic pe margine, cat sa=l dai la caine.

    In scurt, nu mi-e clar daca adecvarea asta e cu natura insasi a plodului, ori tot cu golurile din capu omului adult.

  17. @Adrian Mihalcioiu - motivele pentru scaldatul noaptea sunt (in cazul meu):
    1. Liniste
    2. In caz de luna plina, totul pare mai frumos decat ziua
    3. Nu “oripilez” oamenii cu prejudecati
    Sunt de acord ca discernamantul trebuie sa fie criteriul pentru “calibrarea” filtrelor si nu impunerea bazata in special pe criterii prestabilite.
    PS - am fost uimit de faptul ca baietelul meu avea instincte mai puternice decat am eu (in privinta alimentatiei), as rontai bucuros jugularele parintilor care nu tin cont de necesitatile specifice varstei (din pacate nu sunt putini)

  18. Pai daca nu e nimic scandalos in a face baie noaptea sau ziua (poti fi “vizionat” si noaptea) cu una bucata cur golin dotare, stau eu si ma intreb, ce o fi scandalos in a ridica fusta, ca altfel nu vad cum poti dezveli curul. Hmmm…. cred ca-mi scapa ceva.

  19. @Mircea
    1. Stomacul, la fel ca si creierul, e un organ sensibil care ane nevoie de o buna “educatie”, sau in cazul sportivilor de antrenament.
    In cazul in care ai vazut tu personal cu ochii tai plozi de 6 luni mancand delicatesele astea nu mai insist.

    2. Nu impiedica nimeni o fire artistica cum esti tu sa-si hraneasca iapa cu iarba din tablouri de Rembrandt.

    3.Cat despre budapesta, capitala europeana a pornografiei (superba de altfel), doar nu crezi ca a ajuns in pozitia asta intamplator. O buna educatie inceputa de timpuriu a pregatit cu siguranta terenul.

    In concluzie:
    Sustin dreptul neingradit la orice fel de activitate recreativa al adultilor. Sustin expunerea progresiva pe masura ce se educa discernamantul minorilor.
    Sanctionarea a fost neproductiva, crescand doar gradul de penetrare al filmului.

    PS. Cand se va studia Povestea Pulii la Creanga asa cum se studiaza scrierile politice la Eminescu ?

  20. 20
    Mircea Popescu 
    Sambata, 17 Ianuarie 2009

    Ei, sa ne intelegem unde ne intelegem : Nu sunt contra unei gradatii, in principiu. Sunt pentru. Dar e o problema a dracului de spinoasa ce gradezi si cum.

    E o problema conexa care ne poate ilumina mai bine, poate : sexul la plozi in state. Stii ghemu ? Daca tu om de 50 de ani iubesti una de 15, numa ca nu te pun pe cruce. Daca tu plod de 15 iubesti una de 50, o belesc pe aia. Daca doi copii de 15 se iubesc ei, ii desparte cu forta. Daca unu are 17 si jumate si altu 17 fara un sfert, e asa. Daca mai trece o zi, e altfel.

    Si totusi, istoric vorbind, o parte din amercanii in viata astazi au fost nascuti de femei mai tinere de 18 ani. Dintre founding fathers, adica parintii intemeietori ai natiei, o fractie chiar buna aveau si copii cu minore, si erau fii de minore.

    Ce suspectez eu in toata povestea e ca a regula educatia prin cenzura e un fapt contra naturii. Daca copilu vede, vede. Daca nu vede, nu vede. Daca vede si nu-i pasa, asta e. Daca vede si-i pasa, asta e.

    Dar sa vina careva acum si sa propuna sa manipulezi intregul mediu asa fel incat copilul sa vada sau sa nu vada cutare sau cutare, pentru ca vazand sau nevazand se va intampla asta ori ailalta… mi se pare si bizar si excesiv de scump.

    Faptul ca am putea, in principiu, sau credinta noastra ca am putea sa controlam mediul nu inseamna neaparat ca trebuie sa ne si apucam de controlat.

    A controla e foarte scump, si foate dificil. Si foarte riscant. Decat sa ne apucam sa controlam pentru ca “asa trebuie”, e mai sanatos sa ne rezervam fortele pentru unde ele chiar dau impact masurabil.

    Problema inrudita cu actul legislarii. Fiecare prost si fiecare prostie dau fuga la parlament “Pai faceti o lege!”

    Nu se poate face o lege pentru orice. A face legi e ingrozitor de scump. In multe cazuri, se ajunge sa fie mai scump sa faci o lege decat sa tratezi fiecare caz in parte. Astea sunt toate probleme matematice, de decidabilitate, pe care sunt convins ca le cunosti si iti evoca.

    Deci… nici asa, nici altminteri, ce sa mai zic.

    A da, povestea pulii. Sa stii ca e mare si raspandit pacatul ignorantei. Am facut o referire o data, zicand “Pule zici ca sameni, pule sa ti se faca” unuia care nu stia ce vorbeste, si am avut ocazia sa constat cu stupoare ca dintr-o suta de oameni, nici unul, nici una, nimeni nu stia ce e si de unde vine. Ce sa mai si zici, bine ca suntem patrioti si telectuali.

  21. Mircea,

    zici ca e scump. sunt de acord cu tine.
    nu avem nici unul copii inca asa ca ne e foarte usor sa fim obiectivi. :)

    O solutie ar fi sa-l difuzeze pentru inceput doar in limba maghiara :)

  22. 22
    Mircea Popescu 
    Sambata, 17 Ianuarie 2009

    Ar fi :)

    Peptu si posteriorul nud in lb maghiara, asa fel ca copii nosti sa nu cunoasca ce-i acolo pe desen, in aceeasi ordine de idei :D

    Stai sa fac ase rapid o ilustratie cum devine chestiunea.

    In lb romana :
    http://piar.blegoo.com/wp-content/themes/default/images/kubrickheader.jpg
    In lb maghiara:
    http://szexy-csajok.extra.hu/skin/elofej.jpg

    Vezi tu diferenta ?

  23. 23
    bleumarin 
    Sambata, 17 Ianuarie 2009

    Na, acu’ chiar ca nu mai pot tacea, desi al naibii de tare imi placea cum curgea dialogul, da’ simtz imperios nevoia sa intervin in problema cestiunii…

    Domnilor, domnilor, va cer un bob zabava si o bruma din atentia domniilor voastre! Ieste ca pana la urma tot calea de mijloc ii cea mai inteleapta? :-) (adeca nici asa, nici altminteri…) Ori cea mai facila?! Ca aci’ nu stiu io prea sigur cum devine cestiunea…

    Am inteles ca peptu’ si posterioru’ nud in limba maghiara si semi-nud in limba romana, c-ai nostri is mai pudibonzi si marketing-uiesc de mici prin forta sugestiunii mai mult decat prin puterea iegzemplului personal, da’ cand ii vorba si anume despre alte forme si domenii de enteres (mai putin nurlii), cum devine treaba cu calea de mijloc? Ii buna? Ii rea? Ii primejdioasa? Si, daca poate fi primejdioasa, de unde incolo devine ea asa? Hm?!

    In rest, ori sa se revizuiasca primesc, da’ atunci sa nu se schimbe nimic, ori sa nu se revizuiasca primesc, da’ atunci sa se modifice pe ici, pe colo, si anume prin punctele esentiale! Am zis! :-)

    P.S.: Taaare mi-ati fost dragi amandoi teoretizand despre meseria de parinte! Nici eu nu sunt inca, asa ca…ma gandesc la viitor cu oaresce temere in suflet si…las timpul sa treaca…s-apoi om mai vedea noi ce-om zice atunci, domnii mei!

    Alt P.S.: Io am incercat sa imi imaginez iapa aia despre care a facut vorbire Adrian! :-) Acu’…ce sa zic?! Depinde! Io zic ca daca ii o iapa reala, atunci are sanse (tot reale!) sa moara de foame aspirand sa se hraneasca cu Rembranzi. Da’ daca ii doar o proiectie mentala a unei iepe reale :-) si, in aceasta din urma calitate, ea exista doar in capul si in imaginatia lui Mircea, atunci, judecand dupa empresiile mele, nu-i plang de mila, n-a rabda de foame, draga de ea! Fin’ca se poate, cu o mana de artist, sa transpunem iapa acolo unde se afla si iarba si…gata-i solutia!

    Ganduri bune,
    bleumarin

  24. @bleumarin - temere este, cunoasterea-i mai buna, bag de seama, dar e bine sa ai la indemana discernamantul care trebuie sa se muleze pe caz, iar toate astea vor duce la educare in masura posibilitatilor nu conform sabloanelor trasate in diferite timpuri. Si nu stiu de ce-mi pare ca vor fi niscai’ “plozi” tare norocosi.

  25. 25
    Mircea Popescu 
    Sambata, 17 Ianuarie 2009

    Ai bleumarinei adica ? Nu stiu zau ce sa zic, tu n-o cunosti ce-i poate muschiu, sa vezi odata cand traje cizmele cele pana’n gat si ia bici in mana ce bate la nemti si muscali cu coada zici ca ea-i fureru’ lor.

    Io m-as teme de integritatea cum ar veni corporala a micutilor ca-i baga-n supa daca o si nerveaza asa :D

  26. @Mircea Popescu - Io ma tem nestapanit cand sare o mamica in apararea micutilor, si-ti spun ca nemtii si muscalii nu vor gasi cale de scapare in caz de indraznesc a respira spre supa :)

  27. 27
    bleumarin 
    Sambata, 17 Ianuarie 2009

    Numa’ cateva ceasuri am lipsit, boieri dumneavoastra, si gasesc in lipsa iecsprimate opiniuni controversate in ceea ce priveste, carevasazica, onoarea mea de mama din popor si de cetateanca responsabila care prin vinele mele, nu sunt tocma’ sigura, da’ pesemne curge si o parte din sangele martirilor de la pashopt…:-)

    Sa procedam metodic, asadar:

    1. Multumesc, Sorin, multumesc si pentru buna parere si pentru incurajare si opinez, asa, neexperimentata fiind, ca mare dreptate ai in cestiunea cu nemtii, muscalii si supa! :-)

    2. Draga Mircea. Stop. Consemnat tachinarea. Stop. Integritate corporala in primejdie. :-) Stop. Nemti + muscali = nicio sansa. Stop. Copii ne - cuminti = nicio sansa. Stop. Somat ales urgent incadrare in una bucata categorie. Stop. In caz contrar - incadrat fortat in una bucata categorie convenabila unilateral. Stop. Nu gasit cizme pret convenabil. Stop. Criza financiara globala. Stop. Cumparat in schimb una bucata rochie casa stamba, marime 48. Stop. Nu gasit nici bici. Stop. Inlocuit de urgenta cu una bucata nuielusa subtire lemn alun. Stop. Lasat supa rece pe aragaz. Stop. Ajung imediat. Stop. Asteaptama :-) acasa. Stop. Pe curand, bleumarin. Stop. P.S.: Verifica si tu, te rog, daca au dat rusii drumu’ la gaz sau nu! Stop. (n.red.: In caz ca raspunsul e nu - reconsiderat urgent metoda punitiva! Stop.)

    Ganduri bune, :-),
    bleumarin.

  28. Da, ce nai vazut filme porno cu albine? Sau cum le zice la aia cares albi la par.

  29. @dadatroll
    vrei sa spui albinosi ?

  30. 30
    Mircea Popescu 
    Duminica, 18 Ianuarie 2009

    Ase vrea sa spuna, si n-am vazut, ceea ce e mare pacat ca uite de douaji de ani si ceva tot imi caut o muiere albinoasa, da ase cu ochii rosii, si nici ca mai ma descurc.

  31. 30* C “maica inchide geamul ca se face curent si te trage la masea si la romatism”

  32. Dar chiar asa este zicala cu, ..”“Casa de piatra”la noi si cu.. Si cu ce spun ungurii …“Si toate gaurile sa fie astupate” chiar si gaura curului ..?..hmm..Interesanta urare!

  1. [...] Mi-a servit foarte mult, zic, pentru ca mi-a construit asteptarile intr-un anume fel. Motivul principal pentru care sunt eu astazi un om inteligent, educat, liber, bogat si ce-o mai fi (intre altele fericit) incepe fara indoiala acolo si atunci, cind la un an si restul zile am intrebat de ce e cerul albastru si mi s-a raspuns de ce e cerul albastru. Nu mi s-a raspuns cu alte prostii si aiureli, nu cu fricile, temerile, lasitatile si infringerile unor prezumptivi parinti inferiori, ci cu chiar raspunsul corect la intrebarea pusa. Mare lucru sa raspunzi corect intrebarilor copiilor, mare lucru sa le transmiti adevarul lumii si nu scaderile tale. [...]

Am ceva de spus! »
    Daca nu ati mai comentat niciodata, comentariul dvs. va intra in moderare, unde va petrece in medie citeva ore. Dupa aprobarea primului comentariu, urmatoarele vor aparea direct, fara a mai intra in moderare.