Zahar pudra.
Continut Platit
Acest articol nu este disponibil gratis.
Detalii mai jos :
Incepand de asta noapte am operat cateva modificari la modul in care Trilema livreaza articole. Sistemul cel nou e oarecum complex, asa ca sa-l explicam pe indelete.
Fiecare cititor (inteles in termeni de IP) poate citi cate trei articole diferite in fiecare zi (24 de ore). Odata cele trei epuizate, in locul articolului solicitat va primi o pagina care-i explica c-a depasit numarul de articole gratuite pe ziua respectiva, si-i ofera un link pentru mai multe detalii. In principiu eu scriu cam cate trei articole pe zi, plus-minus, asa incat ar trebui sa fie fix destul pentru a urmari Trilema in continuare fara probleme. De asemenea conversatiile n-ar trebui sa fie tulburate, cititorul poate lasa oricate comentarii doreste la cele trei articole pe care si le-a ales pentru ziua respectiva, si de asemenea poate citi de oricate ori pofteste comentariile lasate de altii. De notat ca termenul de 24 de ore curge subiectiv, functie de accesarile cititorului, nu exista o ora fixa pe server la care toata lumea isi reprimeste creditele.
Toate IP-urile noi (adica acele IP-uri care incarca pentru prima oara o pagina pe Trilema, de la introducerea acestui sistem) primesc un bonus de 24 de incarcari suplimentare. Asta inseamna ca pot incarca, pe langa cele 3 articole zilnice, inca 24 in total. Deci, citind azi 4, maine 10, poimaine 19 am ajuns la 0, si de-acum suntem limitati la cele 3 zilnice. De notat ca sistemul nu retine decat ultimele trei articole vizitate, si ca atare e posibil sa epuizati creditul incarcand doar 4 articole in ordine, 1,2,3,4,1,2,3,4 etc. In acest exemplu se uzeaza cate o unitate pe ciclu. De asemenea de notat ca odata plata realizata si creditul alocat sunteti identificat strict prin IP, daca ISP-ul aloca IP-ul dvs altcuiva tocmai ce v-a pagubit de niste incarcari suplimentare.
Paginile (precum de exemplu ), indecsii categoriilor (precum de exemplu http://polimedia.us/trilema/category/3-ani-experienta/) si arhivele (precum de exemplu http://polimedia.us/trilema/2010/08/) sunt accesibile fara restrictii, nefiind in nici un fel incluse in acest sistem.
Cititorii care nu doresc sa fie astfel limitati pot sa plateasca 5 euro, (puteti plati cu orice card Visa, nu-i nevoie sa aveti sau sa va faceti cont) in schimbul carora primesc 5000 de incarcari suplimentare. Avand in vedere ca la ora actuala Trilema are putin peste 1300 3000 de articole in total, 5000 de incarcari suplimentare ar trebui sa ajunga o vreme. Puteti de asemenea plati cu bitcoin : trimiteti un email care sa contina adresa dvs, dupa care trimiteti plata pe adresa 1JPvucRfu3ZzEvfBUQTJwsxMrZjeTqD6zR. Veti primi un numar de credite egal cu cantitatea de bitcoin trimisa x cursul BTCEUR x 1000.
Cititorii care nu doresc sa fie limitati dar nici nu doresc (sau nu pot, din orice motiv) sa plateasca in bani pot sa-si faca un cont pe fain, unde, dupa ce aduna 1000 de karma pot sa vanda 500 in schimbul incarcarilor suplimentare (specificati in email).
Cititorii care nu doresc nici sa fie limitati, nici sa plateasca si nici sa munceasca pot sa foloseasca un proxy, sa incarce Trilema de pe calculatorul prietenilor sau pe wireless-ul cafenelelor etcetera. Solutii sunt probabil multe, chiar daca m-ar mira sa merite.
In final, imi face placere sa anunt ca un numar de comentatori activi si inteligenti primesc 1000 de credite ex oficio. Lista, in ordine alfabetica : adi ; Anonimosu ; ByREV ; calmogen ; cipslim ; costin ; dAImon ; Diana Coman ; Dr.A ; F ; factor ; Florin ; Ionut ; krossfire ; Lucian ; Luka D ; Mari ; Marius ; McGogoo ; Mihai ; Porcul de York ; spyked. Lista ramane in principiu deschisa la dispozitia mea.
Uite ca pana la urma n-o fost chiar asa de complex. Sa ne auzim sanatosi dara. Pentru comentarii incercati aici.
Vineri, 15 Mai 2009
astea-s obiceiuri imprumutate de la turci. mdeh, istoria!
oare dacii faceau prajituri? daca da, cu brânza, varza, zarzari ?
:D
Vineri, 15 Mai 2009
Nu stiu, zau, ca turcii faceau dulciuri renumite, istoric, si mai in prezent, cat am stat prin Turcia am gasit chestii foarte bune.
Sambata, 16 Mai 2009
Eu in Turcia am mancat inghetata aia elastica , de se face numai la ei !
Duminica, 17 Mai 2009
mno mircea, da ce ai cu dulciurile? :-s
vrei să dea faliment gogoşeriile? vrei să nu mai pot mânca eu papanaşi? :D
Duminica, 17 Mai 2009
Dar mananca papanasi om bun, cat vrei, decat, daca nu-i acoperi in zahar pudra, vei putea manca mai multi, si-ti vor prii mai degraba.
Ce-ar fi sa-ti vanda cineva cafea cu pudra de cafea in farfurioara, pentru caz de cine stie, si carti cu un alfabetar extra, in caz ca-ti mai trebe’ litere ?
Luni, 18 Mai 2009
papanaşii merg foarte bine cu smântână amestecată cu zahăr pudră şi cu magiun sau gem de fructe de pădure. cel puţin aşa e la mine. şi ala un deşert ajung 2.
offtopic: m-am hotărât să învăt a produce ciocolată. e o chestie excelentă, excentrică, nobilă să faci ciocolată. şi dacă iese şi bună, încântată va fi fata căreia îi vei da să guste. vezi ce idei dai oamenilor! :)
cât despre: http://polimedia.us/trilema/ciocolata/index.php
bagă o poză de background la ceva rezoluţie mai mare, că la mine pe 22 wide se vede cam pixelat!
Luni, 18 Mai 2009
Hehehe ! Sa stii ca nu-i asa de greu, baga mare ! (Si da, ai intuit bine :D)
Chestia cu poza, e ca nici nu vreau sa fie imensa, deja e un 200kb, destul.
Marti, 11 August 2009
morala e ca nu-ti plac prajiturile? :)
cert e ca zaharul pudra nu e deloc sanatos, insa de obicei cel care produce prajiturile le face dupa gustul lui si asa apare problema…
nu cred ca il intereseaza cati carbohidrati consumi tu :)
Sambata, 22 August 2009
eee prajiturile sunt bune oricui ii plac. Insa cu zaharul pudra cam ai dreptate. De ce ti-ai pus numele usa de garaj :)) ?
Sambata, 22 August 2009
El crede ca face SEO.
Luni, 31 August 2009
Niciodata nu m-am gandit la asta, dar ai dreptate. Mi s-a intamplat de nenumarate ori sa cumpar gogosi ( cu gust si consistenta de paine ) cu un strat gros de zahar pudra ca deh… zaharul este mai ieftin decat ouale, laptele etc.
Marti, 1 Septembrie 2009
Cam asta-i problema. Da zi si tu, pui zahar pe-o felie de paine si-ai facut prajitura ? Ce-i aici, Karghiztan ?
Vineri, 11 Septembrie 2009
Pai, Mircea, daca in reteta prajiturii e scris sa pui pudra ca o sa iasa mai gustoasa, bucatarul pune…. iar cei care mananca acea prajitura (majoritatea) CRED e mai gustoasa daca are pudra pe ea. Pudra pe prajitura. Pudra pe creieri…
Sambata, 12 Septembrie 2009
Mircea prajiturile is bune,indiferent cum arata:P sau ce contin
Luni, 14 Septembrie 2009
Da urat obicei,mama pune mereu zahar peste placinta incerc sa o dezvat de obiceiul acesta.Prajitura daca e reusita este buna fara zahar pe deasupra.
Luni, 19 Octombrie 2009
Poate ideea cu zaharul e doar pentru aspect, la asta v-ati gandit?
Luni, 19 Octombrie 2009
Poate ca urmatorul pas inspre aspectul prajiturilor include ipsos. La aia te-ai gandit ?
Luni, 19 Octombrie 2009
Ii trece prin cap acelasi lucru care-i trece unei femei cand se da cu nr. 5