Ce-i de facut.
Continut Platit
Acest articol nu este disponibil gratis.
Detalii mai jos :
Incepand de asta noapte am operat cateva modificari la modul in care Trilema livreaza articole. Sistemul cel nou e oarecum complex, asa ca sa-l explicam pe indelete.
Fiecare cititor (inteles in termeni de IP) poate citi cate trei articole diferite in fiecare zi (24 de ore). Odata cele trei epuizate, in locul articolului solicitat va primi o pagina care-i explica c-a depasit numarul de articole gratuite pe ziua respectiva, si-i ofera un link pentru mai multe detalii. In principiu eu scriu cam cate trei articole pe zi, plus-minus, asa incat ar trebui sa fie fix destul pentru a urmari Trilema in continuare fara probleme. De asemenea conversatiile n-ar trebui sa fie tulburate, cititorul poate lasa oricate comentarii doreste la cele trei articole pe care si le-a ales pentru ziua respectiva, si de asemenea poate citi de oricate ori pofteste comentariile lasate de altii. De notat ca termenul de 24 de ore curge subiectiv, functie de accesarile cititorului, nu exista o ora fixa pe server la care toata lumea isi reprimeste creditele.
Toate IP-urile noi (adica acele IP-uri care incarca pentru prima oara o pagina pe Trilema, de la introducerea acestui sistem) primesc un bonus de 24 de incarcari suplimentare. Asta inseamna ca pot incarca, pe langa cele 3 articole zilnice, inca 24 in total. Deci, citind azi 4, maine 10, poimaine 19 am ajuns la 0, si de-acum suntem limitati la cele 3 zilnice. De notat ca sistemul nu retine decat ultimele trei articole vizitate, si ca atare e posibil sa epuizati creditul incarcand doar 4 articole in ordine, 1,2,3,4,1,2,3,4 etc. In acest exemplu se uzeaza cate o unitate pe ciclu. De asemenea de notat ca odata plata realizata si creditul alocat sunteti identificat strict prin IP, daca ISP-ul aloca IP-ul dvs altcuiva tocmai ce v-a pagubit de niste incarcari suplimentare.
Paginile (precum de exemplu ), indecsii categoriilor (precum de exemplu http://polimedia.us/trilema/category/3-ani-experienta/) si arhivele (precum de exemplu http://polimedia.us/trilema/2010/08/) sunt accesibile fara restrictii, nefiind in nici un fel incluse in acest sistem.
Cititorii care nu doresc sa fie astfel limitati pot sa plateasca 5 euro, (puteti plati cu orice card Visa, nu-i nevoie sa aveti sau sa va faceti cont) in schimbul carora primesc 5000 de incarcari suplimentare. Avand in vedere ca la ora actuala Trilema are putin peste 1300 3000 de articole in total, 5000 de incarcari suplimentare ar trebui sa ajunga o vreme. Puteti de asemenea plati cu bitcoin : trimiteti un email care sa contina adresa dvs, dupa care trimiteti plata pe adresa 1JPvucRfu3ZzEvfBUQTJwsxMrZjeTqD6zR. Veti primi un numar de credite egal cu cantitatea de bitcoin trimisa x cursul BTCEUR x 1000.
Cititorii care nu doresc sa fie limitati dar nici nu doresc (sau nu pot, din orice motiv) sa plateasca in bani pot sa-si faca un cont pe fain, unde, dupa ce aduna 1000 de karma pot sa vanda 500 in schimbul incarcarilor suplimentare (specificati in email).
Cititorii care nu doresc nici sa fie limitati, nici sa plateasca si nici sa munceasca pot sa foloseasca un proxy, sa incarce Trilema de pe calculatorul prietenilor sau pe wireless-ul cafenelelor etcetera. Solutii sunt probabil multe, chiar daca m-ar mira sa merite.
In final, imi face placere sa anunt ca un numar de comentatori activi si inteligenti primesc 1000 de credite ex oficio. Lista, in ordine alfabetica : adi ; Anonimosu ; ByREV ; calmogen ; cipslim ; costin ; dAImon ; Diana Coman ; Dr.A ; F ; factor ; Florin ; Ionut ; krossfire ; Lucian ; Luka D ; Mari ; Marius ; McGogoo ; Mihai ; Porcul de York ; spyked. Lista ramane in principiu deschisa la dispozitia mea.
Uite ca pana la urma n-o fost chiar asa de complex. Sa ne auzim sanatosi dara. Pentru comentarii incercati aici.
Joi, 20 Mai 2010
faina trecere in revista. realista, vizionara. iti trebuie multa putere interioara sa vezi relitatea din afara lucrurilor desi esti in mijlocul lor.
Vineri, 21 Mai 2010
Bag seama ca avem puncte similare de vedere, o singura chestie ma deruta, tu zici sa sa nu ne speriem, lucrurile merg pe un fagas normal, intr-un ritm normal, si mai mult de atat chiar se schimba in bine .
Eu zic ca nu se poate sa contemplam asa mersul lucrurilor de pe margini, jucandu-ne cu idei abstracte si cu preziceri de mai bine prin deductii matematico-logice. Din pacate evolutia societatii nu e guvernata de statistici ci e rezultatul direct al unor decizii bune luate la momentul oportun sau invers.
Crezand ca societatea se va vindeca prin ea insasi fara ca oameni cu viziune si idei inovataoare sa iasa in fata si sa-si faca simtita prezenta incercand sa devina astfel catalizatorii dezvoltarii ulterioare a Romaniei este din punctul meu de vedere o abordare gresita.
Da e posibil sa ajungem la destinatie, da e posibil ca lucrurile sa mearga intr-o directie buna, dar cu ce costuri vom realiza toate astea si cu ce intarzieri? Pentru ca acum majoritatea statelor trec prin transformari si reforme impuse de criza, iar noi suntem deja cu mult in urma in aceste procese.
Vineri, 21 Mai 2010
@Mikael Eon Noa dar mersi.
@alexut Notiunea de “intarziere” cred eu ca-i falsa. Ce propune a descrie ea ? Cand am primit bicicleta sau cand ne-a luat tati calculator fata de cand ne-am hotarat noi ca ne dorim bicicleta sau calculator ? Aia-i intarzierea ?
Nu mi se pare ca-i rational sau sustenabil sa abordam realitatea astfel, pentru ca ajungem ca in loc sa ne bucuram ca iata, am primit bicicleta sau calculator, noi ne intristam ca da, intr-adevar, le-om fi primit, dar le-am primit CU INTARZIERE!! ( http://www.youtube.com/watch?v=0b7mwTK564o la documentare)
Nici un moment nu mi se pare ca as crede sau as spune ca societatea se va vindeca “fara ca oameni cu viziune si idei inovataoare sa iasa in fata si sa-si faca simtita prezenta”. Asa o afirmatie imi pare dimpotriva, net si exact impotriva a ceea ce afirm eu, si eventual chiar si aplic.
Disputa este tocmai ca acesti oameni cu idei si viziune trebuie sa-si faca simtita prezenta, pentru ca societatea nu se va vindeca niciodata prin lucrarea statului. Intr-o prima faza, in care problemele sunt foarte largi, statul poate fi folosit, cu bune sau macar acceptabile rezultate, dar pe masura ce problemele uriase se topesc, devenind mici si minore, statul devine un instrument prea mare, si deci mai capabil sa strice decat sa ajute.
Vineri, 21 Mai 2010
fain articol, Trilemoi!
sunt întru totul de acord cu ce spui aici! si nu, nu esti ultimul optimist, mai sunt ca tine câtiva :)
e si parerea mea ca dracul nu-i chiar atât de negru. din clipa in care realizezi ca banii nu dispar, ci isi schimba doar (temporar) proprietarul, vezi totul mai calm si mai pragmatic.
Vineri, 21 Mai 2010
Citat: Ei doresc o transformare politieneasca a statului, cu “justificari de venituri” …
Se vede treaba ca ai trait in America si nu in Franta …
Vineri, 21 Mai 2010
@kokofifi E, e drept ca “banii nu dispar”, dar sa stii ca nu-i adevarat ca valoarea nu se poate distruge. Valoarea se poate distruge, o-hoo… e ca la furnici, un musuroi de furnici care-si recunoaste musuroiul are un musuroi. Dar daca le dai cu oarece chimicala si brusc nu mai recunosc musuroiul drept musuroi, brusc au nevoie sa construiasca unul. Nou. Chiar langa. Munca grea si nenecesara, dac-ar fi stiut.
Pe de cealalta parte nu crez ca suntem chiar acolo.
@Marian S Era in referire la ce zic romanii, da’ sincer nu mi-as lua Franta ca model pentru stat.
Vineri, 21 Mai 2010
Pai sa inteleg ca nu-ti place ideea justificarii veniturilor ?
Vineri, 21 Mai 2010
Ma distrez teribil pe site-ul lui Vosganian !
c) Reducerea TVA pentru constructiile si tranzactiile de locuinte noi la 5%, pentru stimularea industriei constructiilor si a pietei imobiliare;
Si apoi imediat:
e) Introducerea taxarii inverse pentru produsele agro-alimentare si pentru lucrarile de constructii – montaj, cu efect in ceea ce priveste reducerea evaziunii fiscale;
Pai hai sa ne lamurim dracului odata ce facem cu constructiile alea !!!
h) Achitarea obligatiilor in termen de maxim 30 de zile de la data scadentei, de catre toate institutiile din administratia centrala si locala catre furnizori.
b) Reducerea majorarilor de intarziere la plata obligatiilor fiscale la 0,02% pe zi, corelat cu nivelul anual al dobanzii de referinta al Bancii Nationale a Romaniei;
Idei liberale, ce pixu` meu ! Statule, sa faci bine si sa platesti in maxim 30 de zile iar noua sa ne iei 0,02% pe zi, ca altfel ni se fute feng-shuiu` !
“verificarile cheltuielilor pentru proiectele publice se vor realiza dupa efectuarea integrala a platilor, asigurand astfel un rulaj ridicat al fondurilor publice“
ASTA E DE-A DREPTUL BESTIALA !!!
“Aplicarea hotarata a acestui Program va asigura echilibrul finantelor publice, ajustarea deficitelor si relansarea economica. Programul nostru, spre deosebire de al celorlalte partide politice parlamentare, nu-si propune sa scada veniturile populatiei, asa cum propune PD-L, si nici sa creasca fiscalitatea, asa cum doreste PSD.“
Bai, cit mi-e mie de antipatic Basescu dar tot are o idee pe care o sustin din toate puterile: Si cifrele ? Unde sunt cifrele mai liberalilor ? Nu alea pe care le stim cu totii de la Statistica si din ce ne spune FMI. Alea care previzioneaza ceva, dragii mei. Pina una-alta programul asta e de tot rahatul si seamana al dracu` de bine cu angajamentele alea privind indeplinirea cincinalului in patru ani !!!
A, scuze, tu n-ai de unde sa stii cum era cu cincinalu`, dar intreaba si tu vreo vita din aia de peste 50 de ani, astia sigur nu au uitat.
Mai am doar trei intrebari si promit ca nu ma mai bag in discutii politice pe aici. E chestia cu cifrele, nu altceva:
1. Citi bani se obtin din reducerea cu 25% a salariilor bugetarilor, cu 15% a pensiilor si a ajutoarelor de somaj ? Cifre absolute.
2. 30% din PIB economie subterana inseamna cit, in cifre absolute ?
3. Care varianta e mai CORECTA, prima sau a doua ?
PS: am scris cam mult timp la acest comentariu si in tot acest timp nu stiu daca s-a raspuns la numarul 7, ia sa vedem, ia sa vedem, submit …
Vineri, 21 Mai 2010
Mda, deci nu s-a raspuns la nr. 7, probabil merge cu nr. 8 la pachet.
Vineri, 21 Mai 2010
@Marian
Nu-i rea ideea cu economia subterana. Vezi ca am pierdut doua pungute cu galbeni in delta dunarii acu vreo 3 ani (mai precis pe bratul sulina ca sa nu cauti aiurea). Cred ca-ti ajunge sa mananci din banii aia vreo sase luni de aici înainte pana isi revine economia.
Vineri, 21 Mai 2010
@Marian S Nu-i vorba ca nu-mi place, e vorba ca nu se poate pune problema. Nu voi discuta niciodata cu un stat care ma prezuma vinovat. Nu mie imi revine sa justific nimic, dar absolut nimic, sub nici un aspect si in nici o situatie. Ministerul public are a construi cazul.
Nu de azi, nici de ieri, ci dintotdeauna, si pentru totdeauna.
Daca se introduce (iarasi) taxarea inversa, moare (iarasi) economia reala. Nu cred ca va achiesa Isarescu niciodata la asa o tampenie, ar insemna pur si simplu stergerea a 10-15 ani de evolutie. Ca norocu’, pentru ca astia-s suficient de tonti s-o propuna si poate s-o si aplice.
Orisicat, penalitatile sunt mai mari de 0.02% pe zi astazi. Mult mai mari. 0.02% pe zi ar veni ceva peste 7% anual, care-i mult, dar mult mai rezonabil, scoate statul din pozitia in care poate lua bani de la banci pentru a-i pompa fortat (si fictiv) in companii carora sa le socoteasca apoi “penalitati”.
E o prapadenie cu cifrele, mme Dragomirescu a observat in public anul trecut, Neumann a sustinut ideea, lumea canta catre liberali chestia asta de ani, nu de luni de zile. Crezi ca-i baga cineva in seama ? Ei, as! Ti-ai gasit. Stiu perfect cum era cu cincinalu’, ca sa vezi minune eu pot invata si din experienta indirecta. Si da. Trist, dar adevarat.
Nu exista cifre “absolute”-absolute. Dar 30% ala, la nivelul de precizie la care e estimat procentul, inseamna cam o suta de miliarde pe an (euro), in cifre absolute. Relativ absolute :p Reducerea, functie de cum se va aplica exact, va insemna probabil cu trei ordine de marime mai putin. Cum adica care varianta e “cea mai corecta” ?
@Dr.A Lmao tie de la wasabi ti se trage astringenta umorului ? :D
Vineri, 21 Mai 2010
propun o noua metoda de a revitaliza economia. prin donatii, ca-n bancu’ asta:
Zebo, a half blind five year old African orphan, has to ride 7 miles to school each day with only 1 leg on a bicycle with buckled wheels and no brakes.
Give just a small donation of two pounds and we’ll send you the DVD, its fucking hilarious !
Vineri, 21 Mai 2010
Tie iti pare ca toți banii strânși dacă s-ar pune impozit pe șpagă ar ajunge de-o mămăligă? Eu n-am nimic sa-i cheltuie guvernul pe toți ca subvenție pentru PDL-isti nevoiași.
Sunt uni care încă spera ca o sa trecem peste criza cu banii lui Ceausescu din Elveția.
Vineri, 21 Mai 2010
@ Dr. A : mie sa-mi spui de aia subterana, ce povestesti tu acolo e economie subacvatica, nu se pune.
@ dom` Popescu : vezi de ce ti-am dat exemplul cu Franta ? Si daca ar fi numai acolo … parca si prin America seamana un pic. Sa te fereasca [ cine crezi tu, era sa zic Dumnezeu dar am uitat ca nu esti credincios ] sa te banuiasca aia de ceva ca nu mai scapi pina nu demonstrezi. Numai in Romania s-a incetatenit ideea absolut tampita ca democratia inseamna sa nu dai socoteala pentru nimic. De acolo vine economia subterana, dragii mei. Si mai exista o vorba: cind stii ca nu ai nici o musca pe caciula lasi oamenii sa se uite, ca doar nu ai nimic de ascuns. De-abia cind dai disperat din maini bagi lumea la idei.
Asa ca repet intrebarile: scoatem la suprafata economia aia subterana au ba ? Acoperim sau nu toata gaura asta din taxarea a ceea ce nu este taxat in prezent ? Este sau nu este asta o metoda mai cinstita decit pasarea problemei pe umerii pensionarilor ?
Si mai e si aia cu faimosul program DECLAMATIV liberal: unde sunt cifrele, dom` Popescu ?
Vineri, 21 Mai 2010
@MILF Hahaha…
si daca centuristele doneaza in natura ? Ce faci cu donatia ?
@Dr.A Cred c-am ratat un nivel de subtilitate in text.
@Marian S Nu stiu pe ce-ti bazezi tu ideile despre cum e-n America, dar in practica chestia-i cam asa : societatile pe actiuni de exemplu, sau alte corporatii publice isi publica tot felul de detalii pentru ca asa-i si legea, si pentru ca asa-i si normal, ele fiind in comandita, comanditarii nu pot sa nu stie starea contabilitatii.
Pe de alta parte persoanele private si companiile private fac doar anumite dezvaluiri, si doar in anumite conditii. Daca fiscul probeaza matrapazlacuri, atunci un judecator le poate cere documente, dar numai atunci. In fapt, daca nu au cauza probabila, nu pot examina nici macar conturile mai vechi de 5 ani, de exemplu, ca n-au dreptul sa le ceara.
Teoria asta ca doar cei ce se stiu bolnavi se opun unui examen proctologic e demagogie pura. Nu ma impresioneaza. In particular, n-am nevoie de permisiunea ta pentru a fi om cinstit, ca nu esti tu (si prin extensie nimeni) creator de cinste prin semnatura, nu v-o dat nimeni stampila aia (si nici nu v-o va da).
Cand intrebi daca “scoatem” la suprafata economia subterana in termenii aia, demonstrezi ca inca n-ai digerat complet lectia de la ultima discutie, aia cu banii si impozitele. Nu-i la capacitatea noastra s-o “scoatem”. Iese ea, si anume, cand se creeaza conditiile propice. Singura intrebare corect pusa este “creem conditiile pentru a iesi la suprafata si cu economia subterana ?” Eu zic ca da, ca ar cam fi cazul.
Altfel vorbim povesti si impozitam mersul Soarelui pe cer.
Sambata, 22 Mai 2010
Notiunea de intarziere, cel putin pentru mine, e legata de fereastra de oportunitate.
Nu, nu vreau bicicleta, nici calculatorul. Dar ar fi fain sa am pregatit un drum pentru biciclisti in cazul in care ma hotarasc sa-mi iau bicicleta sau sa am optiunea de conectare la internet in cazul in care-mi cumpar calculatorul, ar creea astfel pentru mine oportunitatea de a face o invesitite.
Nealocarea resurselor bugetare cu cap, ca sa poata genera o crestere acolo unde trebuie, cand trebuie, conduce in final la sabotarea statului de catre stat.
Sambata, 22 Mai 2010
Apai asa in general vorbind, da.
Dar pe de alta parte, functie si de cum privesti, totul e in intarziere mereu. Adica, tu la cati ani scriai ? La 7 ? Da’ de ce nu la 6 ? De ce nu la 3 ? De ce nu la 9 luni ? Si-n uter ce pazeai ?
E o vorba, ca o femeie face un copil in 9 luni indiferent cati barbati muncesc la asta. Romania-i tot femeie.
Sambata, 22 Mai 2010
Numa de nu l-ar face dupa doi ani jumate…
Sambata, 22 Mai 2010
http://www.jurnalul.ro/stire-observator/seful-fmi-nu-scaderii-salariilor-cu-25-sa-creasca-impozitele-pentru-cei-bogati-544348.html
DACA E ADEVARAT devine chiar interesant.
Sambata, 22 Mai 2010
De adevarat e adevarat, de interesant nu vad de ce-ar fi, pana la urma.
Sau tu preferai sa-ti fie impusa chestia din exterior ?
Sambata, 22 Mai 2010
Daca e adevarat inseamna ca intr-o prima faza au mintit ca niste porci ca le-a bagat FMI conditia asta pe gat.
Sambata, 22 Mai 2010
@Marian S
Câți bogați are romania și ce averi au ei (lichidități) de impozitat ? Socialistul ala e cretin si demagog. Vrea sa fie viitorul candidat la prezidențiale. Doar nu vroiai sa zică ca o cerut el scăderea cu 25% a salariilor in franta? Asa ceva nici dreapta nu-si permite sa viseze.
Pana una alta bugetarii au cele mai mari salarii in medie în romania. ei sunt cum s-ar zice bogatii. si-au luat gramada de chestii pe credit fiind solvabili deci acum sunt bogatii romaniei. E mai usor sa le scazi salariul decat sa le cresti impozitul.
Sambata, 22 Mai 2010
@Marian S Citeste numa’ cu atentie ce-au zis ei de fapt si ce-au inteles ziaristii, aceiasi prostalai care-o dau si cu jumatatea de miliard si cu “calculatoarele” de 25,000 de lei si etc.
Nu-i vina politicienilor ca prostii e prosti.
@Dr.A Cretin nu-i, demagog este, iresponsabil este, raspuns la intrebarea ce cauta el de fapt la IMF tot n-am primit, dinspre merite si calitati adica, ca joc politic aferim si multumesc frumos.
Sambata, 22 Mai 2010
Una la mana: nu a zis numai el, au zis cam toti din delegatie. Si ma indoiesc ca aia fac frumos in fatza sefului.
Doua la mana: ia priviti voi cum s-au luat cam aceleasi masuri in Spania. La ei de ce se poate ?
Trei la mana: eu zic sa va lasati de ideile astea cu salariile mari ale bugetarilor. V-am mai explicat ca NU am de-a face cu subiectul dar cunosc oameni din sistem. In afara citorva de-a dreptul nesimtiti, cu salarii intr-adevar de neinchipuit, ceilalti se zbat degeaba pe citiva firfirici. De ce nu intrebati si voi printre cunostinte, nu v-ati saturat de atita manipulare ?
Codul Muncii actual are in el o mare prostie, dupa parerea mea: confidentialitatea salariilor. De-aia sint salarii la negru, de-aia vorbim in necunoastinta de cauza. Ar trebui ca cele de stat sa fie TRANSPARENTE OBLIGATORIU iar la cele din mediul privat sa se permita daca cel putin una din parti doreste sa-l dezvaluie, fie angajatul, fie patronul, dar sa nu mai fie declarat confidential prin lege.
Asa am sti si noi ce si despre ce vorbim.
Patru la mana: cunosc medic care tocmai ce-a plecat in Olanda si o duce excelent, desi nu are decit doua luni de cind s-a instalat. Alte citeva sute asteapta formele de plecare si alte citeva mii sunt pe liste de asteptare.
Sa va duceti voi, desteptii liberali, si sa le spuneti ca au salarii prea mari. Daca se poate exact atunci cind va doare ceva.
Sambata, 22 Mai 2010
@ Marian:
confidentialitatea salariului nu-i neaparat ceva rau.
una dintre partile bune ale sistemului capitalist este ca tu, ca angajat, poti sa-ti negociezi salariul in dialog direct cu angajatorul tau, facând abstractie de tariful pe bransa si alte norme.
de asemenea, barbatii si femeile nu primesc din pornire acelasi salar, chiar daca fac aceeasi munca ( se considera ca un barbat trebuie sa poata intretine o familie, pe când o femeie trebuie doar sa se intretina pe sine)
daca salariul n-ar fi confidential, n-ar mai fi posibil asa ceva, nimeni n-ar mai munci de “grija” colegului care s-a vândut mai bine, l-ar sabota si l-ar sapa mai mult decât o fac oricum.
dar pentru angajatii la stat nu stiu daca se aplica, asa e.
Sambata, 22 Mai 2010
@Marian S Bine, bine, dar ce au zis “cam toti” aia ?
Spania nu mai e un exemplu pentru nimeni cel putin de la 1492 incoace. Sunt tonti.
Salariile sunt confidentiale pentru a proteja capitalismul nascent de socialisti rabizi ca tine, care dac-ar afla cat castig eu, sau Esca, s-ar duce bosumflati la munca toata viata, ca ei de ce nu ? De ce sa se zbata pe firfirici, lucrand o saptamana pe banii altuia de-o ora ? Ei, uite de-aia.
Nu conteaza, mai draga, ce nevoi au doctorii, inca o data. Conteaza ce poate plati statul roman. Statul roman nu poate plati mai mult. Tu nu pricepi ca nu vrei sau ca nu poti ?
Deci, daca toata lumea de pe scara blocului isi pune centrala, ca-i mai buna si mai civilizata si are tot soiu’ de avantaje, si tu n-ai bani, tu nu iti pui. Chiar daca ramai ultimul prost de pe scara, chiar daca rade lumea de tine si plange nevasta toata noaptea de ciuda, tu nu iti pui! Ca nu meriti! Spre deosebire de toti ceilalti, care merita, tu nu meriti. Ca masura a faptului ca chiar esti ultimul prost de pe scara, in mod obiectiv si demonstrat, nu ai bani de centrala. Asta-i viata, nu pot fi toti destepti.
Romania nu-si poate permite, la cat produce, doctori platiti asa de bine cum erau platiti. Sigur ca doctorii buni vor pleca. Dar aceasta alternativa nu face Romania mai capabila sa-si permita ce nu-si permite.
@kokofifi Io vad ca te-ai vandut intereselor straine. Salam cu soia ai mancat ?
Sambata, 22 Mai 2010
pe la sfârsitul anilor 80 cred ca numai soia nu era facuta din altceva :D
…cu toate ca ii cred in stare sa fi gasit un surogat si pentru aia!
Sambata, 22 Mai 2010
@kokofifi & Mircea
frecati voi meciu cu soia lui ceasca da acuma mancati salam cu amidon si melanina. Macar soia era sanatoasa :D .
Sambata, 22 Mai 2010
Pardon, eu nu mananc salam mai deloc (decat anumite sorturi pe care nu-ti spun cat platesc ca nu mai vorbeste Marian cu mine), si soia lui Ceausescu poate ca era sanatoasa in corp, dar era deficienta in spirit.
Si urina cica-i indemna, da’ asta nu inseamna ca sefu te poate obliga sa i-o bei.
Sambata, 22 Mai 2010
românul are o relatie foarte speciala cu salamul/ oare de ce? hahah!
Sambata, 22 Mai 2010
Ti-as cita articolul ilustrativ, da’ banui ca-l regasesti si singura.
Sambata, 22 Mai 2010
no, sencs, mi-i teama ca dau iar de poza cu dragonul :D
Sambata, 22 Mai 2010
Dupa cateva zile de incercari, azi mi-am facut timp sa citesc si postarea asta.
nu mai am ce comenta, subscriu.
Duminica, 23 Mai 2010
Bine mai, liberalii lu` peshte, m-am lamurit cu voi si am incheiat discutia.
Cind o sa luati voi peste 20% in tara asta sa ma anuntati si pe mine.
Si stiti de ce n-o sa luati in veci ? Fiindca asta e o tara de vite nedemne de desteptaciunea voastra. Amin.
Duminica, 23 Mai 2010
@cipslim Sa fie primit.
@Marian S S-ar putea sa ai dreptate. Da’ este vreme.
Duminica, 23 Mai 2010
@Marian: considera-te tras de urechi+înghiontit in coaste!
liberala, io?
jamais!
Duminica, 23 Mai 2010
Noa ?! Da’ ia declara aici sa te stie tara, ce te aflii ?
Duminica, 23 Mai 2010
@Mircea
Care țară ?
Duminica, 23 Mai 2010
Rog seriozitate!
Duminica, 23 Mai 2010
io votez cu partidul piratilor, arrrrrrr! :D
Duminica, 23 Mai 2010
Rog seriozitate!!
Duminica, 23 Mai 2010
Seriozitatea-i naspa, cam nasoala, aiurea, plus ca face rau la ten. Rog zgubiliticenie :D
Duminica, 23 Mai 2010
@ kokofifi: Mie nu-mi plac deloc barbatii liberali. Prin inductie, nici femeile liberale. Dar alea libertine, ehei …
Duminica, 23 Mai 2010
@Florin Chiar, uite, singura chestie care n-am fost, Republica Umorista Romania. RUR.
@Marian S Tu n-ai ajuns inca la o asa maturitate cat sa poti descrie ce-ti place si ce-ti doresti. Da dracu’ sa gasesti lampa lu’ Aladin si-ti implineste ala 3 dorinte te-ai dus pulii de suflet.
Duminica, 23 Mai 2010
Bine mai gelosule, gata, nu ma mai iau de kokofifi.
Asta ca de la barbat la barbat.
Dar cu liberalii o sa mai am meciuri, asa-mi place sa le demonstrez ca bat campii… ceva de speriat !
Luni, 24 Mai 2010
@Marian
Apoi ce sa bata daca nu campii, dealuri si muntii? Ca doar n-o fi sa bata femei si copii ca toti asistatii sociali din ro.
Luni, 24 Mai 2010
Eu zic sa-l bata fiecare pe fraierul pe care l-au vazut dimineata in oglinda.
Luni, 24 Mai 2010
Da’ io apreciez metoda prin care incerci : batand campii. Ie destul de amuzant, zic.