Eroul saptamanii, Ioan Niculae
Continut Platit
Acest articol nu este disponibil gratis.
Detalii mai jos :
Incepand de asta noapte am operat cateva modificari la modul in care Trilema livreaza articole. Sistemul cel nou e oarecum complex, asa ca sa-l explicam pe indelete.
Fiecare cititor (inteles in termeni de IP) poate citi cate trei articole diferite in fiecare zi (24 de ore). Odata cele trei epuizate, in locul articolului solicitat va primi o pagina care-i explica c-a depasit numarul de articole gratuite pe ziua respectiva, si-i ofera un link pentru mai multe detalii. In principiu eu scriu cam cate trei articole pe zi, plus-minus, asa incat ar trebui sa fie fix destul pentru a urmari Trilema in continuare fara probleme. De asemenea conversatiile n-ar trebui sa fie tulburate, cititorul poate lasa oricate comentarii doreste la cele trei articole pe care si le-a ales pentru ziua respectiva, si de asemenea poate citi de oricate ori pofteste comentariile lasate de altii. De notat ca termenul de 24 de ore curge subiectiv, functie de accesarile cititorului, nu exista o ora fixa pe server la care toata lumea isi reprimeste creditele.
Toate IP-urile noi (adica acele IP-uri care incarca pentru prima oara o pagina pe Trilema, de la introducerea acestui sistem) primesc un bonus de 24 de incarcari suplimentare. Asta inseamna ca pot incarca, pe langa cele 3 articole zilnice, inca 24 in total. Deci, citind azi 4, maine 10, poimaine 19 am ajuns la 0, si de-acum suntem limitati la cele 3 zilnice. De notat ca sistemul nu retine decat ultimele trei articole vizitate, si ca atare e posibil sa epuizati creditul incarcand doar 4 articole in ordine, 1,2,3,4,1,2,3,4 etc. In acest exemplu se uzeaza cate o unitate pe ciclu. De asemenea de notat ca odata plata realizata si creditul alocat sunteti identificat strict prin IP, daca ISP-ul aloca IP-ul dvs altcuiva tocmai ce v-a pagubit de niste incarcari suplimentare.
Paginile (precum de exemplu ), indecsii categoriilor (precum de exemplu http://polimedia.us/trilema/category/3-ani-experienta/) si arhivele (precum de exemplu http://polimedia.us/trilema/2010/08/) sunt accesibile fara restrictii, nefiind in nici un fel incluse in acest sistem.
Cititorii care nu doresc sa fie astfel limitati pot sa plateasca 5 euro, (puteti plati cu orice card Visa, nu-i nevoie sa aveti sau sa va faceti cont) in schimbul carora primesc 5000 de incarcari suplimentare. Avand in vedere ca la ora actuala Trilema are putin peste 1300 3000 de articole in total, 5000 de incarcari suplimentare ar trebui sa ajunga o vreme. Puteti de asemenea plati cu bitcoin : trimiteti un email care sa contina adresa dvs, dupa care trimiteti plata pe adresa 1JPvucRfu3ZzEvfBUQTJwsxMrZjeTqD6zR. Veti primi un numar de credite egal cu cantitatea de bitcoin trimisa x cursul BTCEUR x 1000.
Cititorii care nu doresc sa fie limitati dar nici nu doresc (sau nu pot, din orice motiv) sa plateasca in bani pot sa-si faca un cont pe fain, unde, dupa ce aduna 1000 de karma pot sa vanda 500 in schimbul incarcarilor suplimentare (specificati in email).
Cititorii care nu doresc nici sa fie limitati, nici sa plateasca si nici sa munceasca pot sa foloseasca un proxy, sa incarce Trilema de pe calculatorul prietenilor sau pe wireless-ul cafenelelor etcetera. Solutii sunt probabil multe, chiar daca m-ar mira sa merite.
In final, imi face placere sa anunt ca un numar de comentatori activi si inteligenti primesc 1000 de credite ex oficio. Lista, in ordine alfabetica : adi ; Anonimosu ; ByREV ; calmogen ; cipslim ; costin ; dAImon ; Diana Coman ; Dr.A ; F ; factor ; Florin ; Ionut ; krossfire ; Lucian ; Luka D ; Mari ; Marius ; McGogoo ; Mihai ; Porcul de York ; spyked. Lista ramane in principiu deschisa la dispozitia mea.
Uite ca pana la urma n-o fost chiar asa de complex. Sa ne auzim sanatosi dara. Pentru comentarii incercati aici.
Miercuri, 11 August 2010
exista totusi fundatia Dinu Patriciu care dă, chiar dă! burse pentru educatie…stiu din surse sigure, nu din presă ( ai dreptate, e cea mai mare prostie romaneasca de dupa 89 )
Miercuri, 11 August 2010
nu pe topic dar profit, iti sta mai bine cu podoaba capilara, zic eu.
Joi, 12 August 2010
E drept ca Dinu Patriciu e dintre cei mai spalatei (si apropo de care chestie, prost l-o sfatuit cine l-o sfatuit sa apara raspunzand la intrebarile astea intre Vantu si Niculae. Oricat de bine ar raspunde). Dar de la faptul ca “se dau burse”, ceea ce in sine-i laudabil, si pana la discutia de eficienta mai e ceva drum. Nici nu zic ca-i neaparat vina lor, ca nu se poate vorbi de vina intr-un sistem disfunctional.
Cat despre coif, parerile sunt, bineinteles, impartite, asa ca ma vaz silit sa satisfac prin rotatie :p
Joi, 12 August 2010
Nici ‘Fundatia pentru SMURD’ nu cheltuie eficient ?
Vineri, 13 August 2010
“Si-n final, motivul pentru care miliardarii americani isi doneaza averile imaginare : dolarul este o moneda nesustinuta de nimic la ora actuala.” Ce tampeni vorbesti. Din nou. Da inainte cand dolaru era sustinut de aur decesi donau miliardari americani averile reale? Intreabal pe Leland. Nu pe ala din Twin Peaks.
Vineri, 13 August 2010
dadatroll nu are responsabilitatea unui interlocutor
Vineri, 13 August 2010
@Marius Mei, nu mai stiu. Probabil ca sunt unii dintre cei mai eficienti, acum 15 ani erau sigur.
In tot cazul, sa lasam o mentiune pentru interesati http://193.226.0.150/site_fundatie/
@dadatroll Ia uite cine-i fan Cartman. Dawg!
@Alina Hahaha bine bre, te trollezi singur ?!
Vineri, 13 August 2010
Nici macar nunteleg ce vrei sa spui. Ce Cartman. Ca eu am spus de Leland ala carea facut Stanford. Din averea lui in dolari americani acoperiti in aur casa era pe vremea aia.
Dupa teoria ta de doi lei de cacat, din moment ce bani atunci aveau acoperire nuca acuma, miliardari aia americani nar fi trebuit sa doneze averile. Foarte buna teorie ai ca aia explica dece nu exista universitatile Stanford si Chicago si Harvard si astea facute din averile unor americani cu dolari cu acoperire in aur.
Cat caca e in capul tau ceva de speriat. Stiu cacuma o sa imi spui ca na avut varsta si alte tampeni de astea cu care sunt convins ca le aburesti pe niste tipe fara minte ca altfel numi explic cum de le mai spui.
Vineri, 13 August 2010
Pai clar, Leland ala n-a avut varsta sa joace-n Dog the Bounty Hunter, la care te referi tu aiurea, si nu stiu ce tot amesteci Standorf si alte chestii cu care tu n-ai treaba.
Vineri, 13 August 2010
@dadatroll: Inainte de motivul asta probabil ca din alte motive.
Uite sa-ti explic cu un desen. Daca tu mori maine calcat de tren, inseamna c-ai murit calcat de tren. Da’ daca maine nu mori calcat de tren inseamna ca nu mai mori deloc?
Pai mori sigur, ca esti prost si prostii mor.
Vineri, 13 August 2010
0.0
Sambata, 14 August 2010
Daca ala de sus nu e Gramo: ce chestie domne cese mai fura de pe net indentitati.
Da daca ala de sus e Gramo: ce chestie domne cam crezut ca desenele tale trebuie sa aiba fie o periuta de dinti fie cabluri pe sus fie o cioara moarta fie faiantan baie. Ai mai progresat cu trenuri chiar acuma cand numai scri de loc ce chestie domne. Ironia soatei sau cum se zice.
Nui chiar asa. Daca ma calca trenu mor. Aian seamna ca daca nu mor numa calcat trenu. Bun. Da nare nicio legatura cu discutia. Ca discutia nu era despre if ca era despre iff.
Ca daca iti zic eu ca sti dece mor oameni, mey fraeri care nu sunteti asa de destepti ca mine Mircea Popescu? Nu din cauza la cancer, nu din cauza la ca e prosti si nu din cauza la ca e muritori. Nu, mey fraeri, singuru motiv e din cauza ca ia calcat trenu. Asta inseamna nu nu mai ca daca te calca trenu mori ci si ca daca nu te calca trenu nu mori. Ca doara trenui singuru motiv casa mori si lipsa de acoperire a banilor e singuru motiv casa ii dai.
Si din cauza aia Leland ala, da nu Stratford sau Cartman sau ce mama dracului, ca Stanford, ii o dovada buna ca Mircea Popescu se caca pe gura. Ca dau americani astia miliardari bani si cand sunt cu acoperire nu nu mai cand nu.
Sambata, 14 August 2010
Unde zice “singurul”?
Sambata, 14 August 2010
Deci dincolo de socul ca parca Gramo avea ceva problema cu mine ?! merita observat ca dadatroll nu raspunde strict la textul articolelor sub care se vorbeste trezind, ci la o sinteza intre parti din textul respectiv si zisele vocilor din mintea lui. Pardon, a lor, ca-s mai multi. Vocii.
@dadatroll Iote ca ti-am cauzat si tie un moment Tiberiu Orasanu, in sensul dadatroll al termenului. Ai taria care-o ceri altora sa recunosti, sau mergem inainte si ne prefacem ca nu ne-am prins ce s-o discutat ?
(PS Doi pe-o baba si-aia slaba chiar e expresie populara. In ce masura-i proverb e discutabil, da’ sa nu intram in doua discutii de finete simultan sa nu se arda oarece prin tine.)
Sambata, 14 August 2010
@ Gramo: Unde zice singurul? Zice “Si-n final, motivul pentru care miliardarii americani isi doneaza”. Nu unul din motive care sunt mai multe. Nu ala principalu. Ci motivu. Adica singuru.
Daca eu iti spun ca motivu pentru care mor oameni e cai calca trenu, ai dreptate sami spui cas un idiot si ca uni oameni mai mor ei si din alte motive?
@ Marcel Popescu: Cinei Tiberiu Ogasanu?
Luni, 16 August 2010
Cam ce criterii ar trebui sa indeplineasca o fundatie pentru a primi 1% din impozit de la tine?
Luni, 16 August 2010
O intrebare excelenta. Voi scrie.
Luni, 16 August 2010
cica quote by Alexis De Tocqueville, the author of Democracy in America….
“The American Republic will endure until the day Congress discovers that it can bribe the public with the public’s money.”