Ma puteti ajuta ?

Luni, 08 Martie, Anul 2 d.Tr. | Autor: Mircea Popescu

Continut Platit

Acest articol nu este disponibil gratis.

Detalii mai jos :

Incepand de asta noapte am operat cateva modificari la modul in care Trilema livreaza articole. Sistemul cel nou e oarecum complex, asa ca sa-l explicam pe indelete.

Fiecare cititor (inteles in termeni de IP) poate citi cate trei articole diferite in fiecare zi (24 de ore). Odata cele trei epuizate, in locul articolului solicitat va primi o pagina care-i explica c-a depasit numarul de articole gratuite pe ziua respectiva, si-i ofera un link pentru mai multe detalii. In principiu eu scriu cam cate trei articole pe zi, plus-minus, asa incat ar trebui sa fie fix destul pentru a urmari Trilema in continuare fara probleme. De asemenea conversatiile n-ar trebui sa fie tulburate, cititorul poate lasa oricate comentarii doreste la cele trei articole pe care si le-a ales pentru ziua respectiva, si de asemenea poate citi de oricate ori pofteste comentariile lasate de altii. De notat ca termenul de 24 de ore curge subiectiv, functie de accesarile cititorului, nu exista o ora fixa pe server la care toata lumea isi reprimeste creditele.

Toate IP-urile noi (adica acele IP-uri care incarca pentru prima oara o pagina pe Trilema, de la introducerea acestui sistem) primesc un bonus de 24 de incarcari suplimentare. Asta inseamna ca pot incarca, pe langa cele 3 articole zilnice, inca 24 in total. Deci, citind azi 4, maine 10, poimaine 19 am ajuns la 0, si de-acum suntem limitati la cele 3 zilnice. De notat ca sistemul nu retine decat ultimele trei articole vizitate, si ca atare e posibil sa epuizati creditul incarcand doar 4 articole in ordine, 1,2,3,4,1,2,3,4 etc. In acest exemplu se uzeaza cate o unitate pe ciclu. De asemenea de notat ca odata plata realizata si creditul alocat sunteti identificat strict prin IP, daca ISP-ul aloca IP-ul dvs altcuiva tocmai ce v-a pagubit de niste incarcari suplimentare.

Paginile (precum de exemplu ), indecsii categoriilor (precum de exemplu http://polimedia.us/trilema/category/3-ani-experienta/) si arhivele (precum de exemplu http://polimedia.us/trilema/2010/08/) sunt accesibile fara restrictii, nefiind in nici un fel incluse in acest sistem.

Cititorii care nu doresc sa fie astfel limitati pot sa plateasca 5 euro, (puteti plati cu orice card Visa, nu-i nevoie sa aveti sau sa va faceti cont) in schimbul carora primesc 5000 de incarcari suplimentare. Avand in vedere ca la ora actuala Trilema are putin peste 1300 3000 de articole in total, 5000 de incarcari suplimentare ar trebui sa ajunga o vreme. Puteti de asemenea plati cu bitcoin : trimiteti un email care sa contina adresa dvs, dupa care trimiteti plata pe adresa 1JPvucRfu3ZzEvfBUQTJwsxMrZjeTqD6zR. Veti primi un numar de credite egal cu cantitatea de bitcoin trimisa x cursul BTCEUR x 1000.

Cititorii care nu doresc sa fie limitati dar nici nu doresc (sau nu pot, din orice motiv) sa plateasca in bani pot sa-si faca un cont pe fain, unde, dupa ce aduna 1000 de karma pot sa vanda 500 in schimbul incarcarilor suplimentare (specificati in email).

Cititorii care nu doresc nici sa fie limitati, nici sa plateasca si nici sa munceasca pot sa foloseasca un proxy, sa incarce Trilema de pe calculatorul prietenilor sau pe wireless-ul cafenelelor etcetera. Solutii sunt probabil multe, chiar daca m-ar mira sa merite.

In final, imi face placere sa anunt ca un numar de comentatori activi si inteligenti primesc 1000 de credite ex oficio. Lista, in ordine alfabetica : adi ; Anonimosu ; ByREV ; calmogen ; cipslim ; costin ; dAImon ; Diana Coman ; Dr.A ; F ; factor ; Florin ; Ionut ; krossfire ; Lucian ; Luka D ; Mari ; Marius ; McGogoo ; Mihai ; Porcul de York ; spyked. Lista ramane in principiu deschisa la dispozitia mea.

Uite ca pana la urma n-o fost chiar asa de complex. Sa ne auzim sanatosi dara. Pentru comentarii incercati aici.

Puteti urmari raspunsurile prin fluxul RSS 2.0. Puteti lasa un comentariu ori trimite un trackback de pe blogul propriu.

49 Responses

  1. voi, unii, v-ati suparat pe mine cind am spus ca la CRINUL vostru este mai mult retorica improvizata decit … aroma aritocratica…

    zi buna…

    mai vb, Mircea, dar sa scap de pb cu mina… :)

  2. acum ce vrei si tu?! stii doar ca in romania se fura si nu se lucreaza, se vorbeste si nu se face. crinetul vostru are avantajul ca e prostanac, precum ion iliescu. nu vrea avutii, este genul care s-ar multumi cu puterea si dacia 1310. celor smenari din partid le convine, pentru ca, desigur, in caz de un eventual succes, antonescu, neavand ce joc al sau sa isi faca, le va face jocurile.

    motivul pentru care nu il voi vota vreodata pe antonescu este, nu ca uita usor, ci ca simt ca il votez pe iliescu. avem cumva nevoie de iliescu? si daca stai si te gandesti, e trist, pentru ca voi, pnl, pierdeti un vot, deoarece pe ponta nu ma indeamna inima sa-l votez.

  3. 3
    Florininsigna de prim sositinsigna de trolinsigna pentru 1000 de comentarii 
    Luni, 8 Martie 2010

    @Mircea, parca intr-o vreme spuneai ca ii de urmarit claritatea discursului. Parea relativ simplu, atunci. Numai ca raman la parerea ca ne omoara alternativele. Nici acum nu vad pe cine pustie sa aleg sa sustin. Am fost cat pe ce sa ma duc si sa ma bag drept sustinator activ, numai ca nici acum n-am gasit unul care sa-mi para coerent. O fi vina mea, ca nu stiu sa caut.
    @Mihai, “este genul care s-ar multumi cu puterea si dacia 1310″, ba mie imi pare fix genul care fuge de putere.

  4. nush… io am auzit pe multi laudand “retorica” lui Antonescu, si chiar recunosc ca spre inceput acum mai multi ani ma uitam la el cu gand bun, dar la un moment dat cred ca mi-am dat seama ca-i demagog ca majoritatea de altfel. sfatul meu: lasa-te de politica :D

  5. @Florin

    ziceam ca e genul care s-ar multumi sa fie presedinte ca apoi, peste ani sa poata zice, am fost presedintele romaniei candva! :D

  6. 6
    Florininsigna de prim sositinsigna de trolinsigna pentru 1000 de comentarii 
    Luni, 8 Martie 2010

    Mihai, posibil ca daca ar fi ajuns sau ar ajunge, sa renunte inainte de a sfarsi mandatul. Io asa il vad. Sau poate ca asta ii doar impresia lasata in urma avantului cu care s-o aruncat in bratele PSD-ului. Mie atunci mi-o parut fericit cum ca ar fi scapat de o mare responsabilitate.
    Bine, aparentele pot fi inselatoare si omii se mai si schimba, cazul clar a lui Tariceanu, n-am cunoscut om care sa-l vada ducand treaba la capat, si uite ca totusi o rezistat.

  7. 7
    Mircea Popescu 
    Luni, 8 Martie 2010

    @ana Pai da, da’ stii si tu cum e cu zisul asta.

    @mihai Dac-as crede ca ai intuit corect, ti-as mai da eu exemple de oameni care s-ar fi multumit cu puterea si Dacia 1300. Nici nu-s asa greu de gasit printre apucatii si zarghitii secolului trecut.

    La pierdut de voturi stam bine, din decembrie incoace am pierdut vre-un sfert. Inca doispce luni ca astea trei si altceva nici nu mai au nevoie boccii.

    @Florin Pai intr-o vreme era. Sau imi parea mie. Va trebui acum sa ma iau si sa recitesc si sa reprivesc, sigur ca da, un cutremur epistemic de proportiile astea impune reconsiderarea intregului material. Dar aia dureaza, si pana atunci, ad interim, pot spune doar ca asa mi se pare, ca atunci era.

    O fi vina ta, nu neg, dar nu pot nici sa nu observ ca parca deja suntem doi. Ceea ce-i usor problematic dintr-o perspectiva teoretica.

    @Flaviu Eu am auzit destui laudand “retorica” lui zoso. N-as baga cine stie ce mana-n foc pentru valoarea aplauzelor multimii.

    De politica nu ma las pana mor. Tot asa cum nu m-as lasa de femei, tot pana mor. Din fericire n-am prea avut a-mi blestema zilele din cauza asta din urma, lucru pentru care-s recunoscator, dar si daca as fi avut, cum cunosc destui, tot nu ma lasam.

    @Mihai Un idealist, zici tu. Poate.

    @Florin Eu si in ziua de astazi, apropo, am cosmaruri produse de iesirea lui Constantinescu daca mai tii minte. N-am putut iesi pe strada o saptamana, nu ca aia de care ii era lui rusine n-ar fi inteles ca nu-s io de vina ca el ii brusc bou si-ar fi dat cu pietre, ci pentru ca eu nu puteam trai cu ideea. Si pana in ziua de astazi, cand vorbesc cu cineva sa-i spun ce bun candidat e cutare, in cazul asta Antonescu, o voce ma intreaba, ba, da’ esti sigur ca nu-i va fi rusine mai incolo ?

    Dar fetele se mai schimba dupa maritis, si dracu’ asa-mi sopteste ca s-o intamplat.

  8. crin antonescu e un terminat politic. acuma e vremea lu michimaus.

  9. da’ de ce ti-e asa draga dansa? care-i motivul pentru care te tii de ea? de femei inteleg foarte bine, dar politica???

  10. 10
    Florininsigna de prim sositinsigna de trolinsigna pentru 1000 de comentarii 
    Luni, 8 Martie 2010

    Io-s foarte de acord cu Mircea, privind din partea cu nelasatul de politica. Omii care se chiar pricep si vor, sa faca politica, ca-mi pare ca datorita renuntarii am ajuns sa avem omii politici pe care-i avem … mai bine spus sa nu avem omi politici, ca aia care ar fi putut insemna ceva in sensul asta, imi pare ca or renuntat.

  11. Bine ca acuma nu mai pot dormii nici eu. Adica nas putea daca miar pasa.

  12. 12
    Mircea Popescu 
    Luni, 8 Martie 2010

    @Petrov Ala cine-i ?

    @Flaviu Nu eu de dansa cat ea de mine. Nu se poate trai fara, daca urmaresti sa fii om iara nu hamster.

    @Florin E, nu-i chiar asa grav cum era prin 99 de exemplu.

    @dadatroll Ce sa-ti paseze ?

  13. Pai problema ca partidu liberal isi pierde identitatea de liberal, sloganul seamana mai mult cu nationalul decat cu liberalul, see wha i’m sain’ ? Chestia cu “prin noi insine” e un indemn cat se poate de extradreptaci in formulare.
    E dificil de inteles insa din ce cauze nu a candidat nici un moderat la prefsedentie, cum s-ar spune unu care sa zica, ce a zis Tariceanu dupa alegeri, ca trebuie analizat ce inseamna rezultatul. Nu stiu cum sa-ti explic dar acum la putere e PDL si cu PDL(UDMR fiind etnic nu poate trece de cei 6% pe viitor) iar daca istoria sinusoidala a economiei se repeta si tara iese din criza cu PDL de unu singur la guvernare, a belit pula tot partidul, ca sa ma exprim cat mai concis posibil.
    Deci teoria asta cu eroismul imaginar, lupta cu dictatorul, etc nu o sa prea conteze in 2012.

  14. 14
    Mircea Popescu 
    Luni, 8 Martie 2010

    Pe de-o parte ca visele cu eroismul de talcshou nu dureaza si nu conteaza e clar si ai perfecta dreptate. Una-i sa duci lupta de uzura cu un Basescu in ascensiune zi de zi patru ani de zile, alta-i sa te dai cocosel la cate-o dezbatere. Iar daca prima nu i-a servit la nimic lui Tariceanu dupa nici doi ani, ti-e clar la ce-i vor servi lui Antonescu in 2012.

    Pe de cealalta parte, nici nu se pune problema sa iesim din criza pana in 2015. Nu in sensul ca atunci se va intampla, ci in sensul ca pana atunci nu se intampla sigur-sigur.

  15. Se poate iesi din criza pina in 2012, nu sa se iese in forma de v dar in forma de w unde mid-peakul sa fie taman in 2012. De exemplu buble-ul imobiliar e departe de a se intoarce insa agricultura o sa inceapa sa se dezmeticeasca. Si da putere si speranta taranilor capoi ii anina in furci pe PSD si tot neamul lor. Acolo e bataia, in teritoriu, acolo se fac si desfac alegerile. Si PDL stie foarte bine ca e in zona dintre bal si spital. Arestarile din ultima vreme sunt tolerate din cauza ca ala mare vrea ca mapetii sa se apuce de munca si sa fie cu ochii in patru 24/7. Si numic nu e mai puternic decat un sistem de bat cu morcov, nici chiar un sistem de batut pe spate in cerc cum era la PSD inaintea alegerilor.
    PNL merge la risc foarte mare, fara plan b, si asta e cel putin iresponsabil.

  16. 16
    Mircea Popescu 
    Luni, 8 Martie 2010

    Nici poveste mei. Economia reala a Romaniei, asa cum a fost si-n mare a ramas in ultima decada constituie intre o treime si jumatate din varful de PIB atins. Restul e consum finantat de credite ipotecare oferite de banci straine.

    Ca sa se iasa din criza ar fi nevoie de-o dublare a economiei reale, ceea ce se intampla, dar in zeci de ani. Si nu in Romania.

    Alternativ, e nevoie de-o noua infuzie de capital, ceea ce n=are cum sa se intample, ca nu mai exista pe ce. Indiferent de conjunctura internationala, viitorul Romaniei este o contractie puternica, si-o reasezare a relatiilor economice pe baze sanatoase. O continuare, mai ampla, a procesului din perioada guvernarii Stolojan (in termeni de soc sistemic vorbim).

    Criza internationala n-a facut de fapt decat sa intarzie inevitabila criza locala, ca oamenii erau ocupati in alta parte. Cand si daca isi revin ei acolo la ei acasa, vor trece la a repara dezechilibrele de-aici de la noi, cu scaderea aferenta (intre jumatate si doua treimi) a nivelului de trai.

  17. Man, in momentul in care pomeneste cuvantul traditie si-l vizualizezi pe el, regele chiulangiilor si marele ideolog…se blocheaza tot si incepe un val psihotic de ras.

  18. 18
    kokofifiinsigna de criptograf 
    Luni, 8 Martie 2010

    in caz ca vrei sa te mai enervezi un pic, tocmai glasuieste gladiolul pe TVR1 la Tema zilei

  19. 19
    Mircea Popescu 
    Luni, 8 Martie 2010

    @krossfire Da’ ? De ce ?

    @kokofifi Din pacate n-am tv.

  20. 20
    kokofifiinsigna de criptograf 
    Luni, 8 Martie 2010

    m-ai ucis, monsher!
    dar net ai ?

  21. 21
    kokofifiinsigna de criptograf 
    Luni, 8 Martie 2010

    http://www.tvr.ro/live_exclusiv.php

  22. Depinde de brandul de tara. Daca se reuseste o crestere economica de 2% in timp ce restul europei se bilbiie s-ar putea sa ne trezim cu o mojila de investitori si cu un reflux de capsunari, ceea ce nu poate fi decat benefic, capsunarul fiind net superior ametitului autohton.
    Ca pina acum am cumparat de la altii si am vindut intre noi este la mintea cocosului insa trendul a avut ca efect bagarea cutitului in os. Cand omul e la pamant invata sa se descurce, si cutitul a ajuns la os.

  23. 23
    Mircea Popescu 
    Luni, 8 Martie 2010

    @kokofifi Am. Dar in schimb sunt lenes. Da’ daca mi-o dai asa direct in gura, sa vedem deci.

    (Ai observat ca totul e destul de simplu ? Si i-auzi ca n-avem nici o dragoste pentru PSD. E bine, e bine. Tinta mea… si-a noastra, nu, ce mai, e o fericire. Sa-i explice cineva omului ca exista o doctrina a centrului, pe de-o parte, ca centrul nu se reduce la a vota cu “aia in care ai incredere” pe de cealalta scl. Pfoai.)

    @cipslim E posibil ce zici tu, in teorie. De altfel, si un elicopter marca Dacia e posibil. In teorie.

  24. 24
    kokofifiinsigna de criptograf 
    Luni, 8 Martie 2010

    Cel mai simplu e sa stai ca boul gramada pe fotoliile comfortabile ale opozitiei si sa nu punctezi atunci când partidul de la cârma taie in carne vie.
    daca nu faci puncte acum, ma intreb când dracu faci?

    Zambiloiul declara ca asteapta sa urmeze o criza serioasa, care sa se abata asupra României, sa fie ‘rugati’ sa participe la ‘un fel de front de salvare nationala’, si atunci, ’sincer’, zice el, n-are nimic impotriva sa preia parte din putere.

    Pfoaiaiai

  25. 25
    Mircea Popescu 
    Luni, 8 Martie 2010

    Poate moare Basescu singur, Ponta se-arunca-n lac, SPP-u-l gaseste pe Geoana de lampa spanzurat si asa mai departe. Nai de unde sa sti, vorba’ lu dadatrollu’.

  26. Chiar crezi ca poate careva din persoanele enumerate sa te dumireasca si sa-ti spuna ce?

    - Ca neoliberalismul s-a inventat acu’ 85 de ani, nu ACUM.

    - Ca aplicarea programului “Prin noi insine” s-a realizat in plan strict economic prin 1925, iara “Prin noi insine, ACUM!”este transferat in cadru strict ideologic.

    - Ca nimeni, in conditiile actuale, nu are o viziune de implementare si restructurare la scara nationala a politicilor liberale.

    Exista doar intrebari, nu si raspunsuri. Exista oratorie de circumstanta, nu si decizii politice intelepte. Exista slogan, nu si infaptuitori.

  27. 27
    Mircea Popescu 
    Luni, 8 Martie 2010

    Nu stiu daca in fapt pot sau nu pot. Dar stiu, fara dubiu sau putinta de tagada ca ar trebui sa poata. Iara daca nu pot, imi pot multumi eventual ca le-am atras atentia (dar nu insist), si pot purcede la limpezirea, in biblioteci, in meditatie, care sa le ingaduie sa-si raspunda. In primul rand lor, pentru ca de-acolo incepe.

    Si eventual, sa inteleaga ca un curcan plimbandu-se ocos si dand damfuri despre “lupte de idei” nu-i nici o solutie, si nici macar cine stie ce idee.

  28. @16 asta intr-un context regional / global cat de cat stabil, dar ambele-s departe de stabilitate si se gasesc acum si cativa ani buni inca in conditii extreme (cu alte cuvinte ne-o prins geru’ pe munte fara cojoc pe noi - o sa inghetam ca baba dochia)

  29. 29
    Fluieratorul 
    Marti, 9 Martie 2010

    Ma iertati, dar eu n-am nici o aplecare catre discursul d-lui Crin Antonescu… De cind il stiu. Sint simpatizant liberal. Nu vad ce au in comun Crin Antonescu si PNL. Este un bun vorbitor, ar putea fi orator de meserie, la tribuna a orice, da’ cu liberalismul pauza. Cu viziunea la fel. Cu educatia politica alta decit retorica la fel. Nici nu pot sa va spun cit imi pare de rau ca nu pot sa va spun cine ar fi (in opinia mea) liberalul care ar trebui urmat. In nici un caz Crin Antonescu.

    Cred ca in zilele noastre se apreciaza cit e omul de tare in clantza (vezi cazurile Basescu si Ponta), si pe cine are in spate. Asta e substitutul mioritic pentru viziune. Too bad!

    Cit despre criza romaneasca, ea tine de 20 de ani. O sa iesim din ea cind vom intelege ca n-avem cum sa traim mai bine daca nu facem nimic altceva decit sa invirtim nimicul. Indiferent cine a condus tara in ultimii 20 de ani, s-a invirtit mereu acelasi nimic, n-am vazut nici o idee de dezvoltare, nici o viziune, nici macar vreo ingeniozitate, nici o idee de cum am putea sa facem ceva noi insine, fara sa ne invete sau sa ne-o ceara altii.

    In linia generala, discursul d-lui Antonescu pe care dvs. nu-l puteti citi este o vorba goala care suna din coada, si o noua insulta adusa inteligentei si bunului simt. Asta-i. N-am ce astepta de la Crin Antonescu. A fost bun de contra la Basescu, dar la construit lucruri nu-i bun. He wouldn’t know where to begin. Nimic din ce-a facut pina acum nu-l califica. Ghinion de nesansa.

  30. 30
    Mircea Popescu 
    Marti, 9 Martie 2010

    @fcbl Cam asa ceva.

    In tot haosul, singurul agent rational si ordonat e guvernatorul BNR, si singurul lui aliat real in politica e Basescu, care invita sefi de state caspice sa le gadile orgoliile, le pune statuile parintilor la Izvor, aranjeaza megaproiecte de transport gaz lichefiat Baku-Constanta-Trieste si asa mai departe. Subscriu la opinia lui ca energia este cam singurul element care poate rasturna situatia in favoarea noastra, si ar trebui sa facem cat de mult posibil pentru a ajuta natura.

    Imi displace modul iresponsabil in care agentii ce-ar trebui sa informeze opinia publica evita discutii substantiale pe asemenea teme importante, de fapt. Ar fi o discutie interesanta, si din care am putea castiga ceva, si ca oameni si ca popor si ca stat. Noi ne complacem in mizerii si irelevant.

    @Fluieratorul Bun venit. Nici nu-ti poti inchipui cat de rau imi pare mie, in treacat fie spus, ca uite din noua sute de delegati cu o opinie nu s-a gasit nici unul care sa fie in stare s-o si articuleze in scris, s-o argumenteze cumva. Nici nu-ti poti inchipui cat de rau imi pare ca uite, din trei persoane cu pretentii despre sine, si de rigoare morala, si de rigoare intelectuala, nu s-a gasit una care sa construiasca un raspuns, in orice termeni, chiar si un simplu “nu stiu” sau “n-am observat”. Mi-ar mai parea rau si de lipsa de care spui, pe langa astea, da’ nu mai am loc in camara, sincer iti spun. Adica, aia e o chestie mult mai trista, si mult mai grava, dar intr-un fel si intr-o oarecare masura dincolo de controlul nostru. Nu suntem de vina ca nu s-o nascut Isus, sa zicem. Dar astelalte doua, astea nu sunt doar sub controlul nostru, dar ar trebui sa constituie chiar miezul, chiar esenta existentei noastre de zi cu zi.

    N-am mare idee formata despre Ponta, mi se pare ca inca nu si-a intalnit podul cu urs sub el, e si tanar. Dar sa-ti inchipui ca-l poti infrange pe Basescu printr-o infruntare intre clante e dincolo de naivitate. Lucru pe care de fapt Antonescu l-a si demonstrat cu brio. Basescu e un sobolan batran, care stie foarte bine de ce indica discursul ca slabiciune a lui, tot asa cum un puscarias vechi stie perfect de ce taraie piciorul stang. Nu pentru ca-i schiop, ci pentru ca sa nu vezi sisul din dreapta. Sa te increzi in ce-ti indica adversarul c-ar trebui sa faci e un ce demn de un Calvinus sau Postumius.

    Si-n rest, sa speram ca va fi bine. Doara speratu-i gratis, si ce-i gratis ne permitem.

  31. Buna seara,

    Intamplator sau nu am primit in aceasta seara un mail cu link ul acestei scrisori. Adresa este necunoscuta ba mai mult da impresia de spam. Intamplator din nou, sau nu, este si faptul ca ma consider liberal, sau cel putin sunt un romantic al liberalismului interbelic. Este extraordinara scrisoarea dumneavoastra si aveti mare dreptate. De aceea as dori daca imi aprobati sa o public si pe blogul meu, bineinteles sub semnatura dumneavoastra.
    Din pacate sunt un tanar ca am facut politica de la 14 ani, fiind angrenat in diverse activitati dar care evolutia pnl ului din ultimii 2 ani l-au facut sa se intrebe de ce ar mai crede in acest partid…
    Va multumesc si astept rsp dumneavoastra,
    Radu Simionescu

  32. 32
    Mircea Popescu 
    Marti, 9 Martie 2010

    Eu n-am nimic impotriva, pune nume si link incoace.

  33. Multumesc inca odata. Acesta e link ul: http://www.radusimionescu.eu/#post18

  34. 34
    Mircea Popescu 
    Miercuri, 10 Martie 2010

    Cand zic pune link incoace, ma refer la situatia

    spre deosebire de situatia

    • Mircea Popescu (www.polimedia.us/trilema)

    Motivul principal pentru care vrei sa faci ca-n primul exemplu si nu ca-n al doilea este ca preluand o cantitate mare de text fara link ii cauzezi lui nenea Google impresia ca furi continut, ceea ce te va tine in penalitati un an-doi.

  35. deci te poti insela. deci in final, esti om. na ca am elucidat-o. initial il credeai parca ..

  36. 36
    Mircea Popescu 
    Miercuri, 10 Martie 2010

    Creditam, sa zicem.

  37. 37
    Anonimosu 
    Joi, 11 Martie 2010

    Haha, ia auzi aici:

    Preşedintele PNL Crin Antonescu s-a declarat luni seară “surprins neplăcut” de faptul că oamenii de afaceri Dinu Patriciu şi Viorel Cataramă au luat masa împreună, în seara de după Congresul PNL, fiind fotografiaţi împreună în faţa unui restaurant din Capitală. “N-aş vrea să fiu prea liric, dar trebuie să recunosc că m-au surprins neplăcut (…) Am o uşoară tristeţe – fără a intra în viaţa privată a oamenilor – eu ca liberal chiar în seara aia n-aş fi luat masa cu Cataramă”, a comentat Antonescu, la Antena 3. Ziarul Cancan a publicat fotografii cu Dinu Patriciu şi soţia sa împreună cu Viorel Cataramă, în faţa unui restaurant din Capitală, în seara de după Congresul PNL. Potrivit sursei citate, Cataramă a cinat sâmbătă seară împreună cu Patriciu şi soţia acestuia la Casa di David, în Herăstrău.
    http://sutu.ro/academia-de-cretini/de-ce-e-proasta-opozitia/

  38. 38
    Mircea Popescu 
    Joi, 11 Martie 2010

    Ahahahaha. Vai. Vai ce dooobitooooc.

    Bag seama ca eu azi intreb retoric si el maine-mi raspunde-n presa. Nu plange Dinule, c-asa e viata asta, trecatoare. Si mai ales oamenii din ea.

  39. ete fleoshk!
    wake up man!
    textul ala nu e nici macar citi de Antonescu. este scrie de unul sau mai multi insi din aparatul birocratic al PNL.
    Si nici de cei la care faci tu apel sa te ajute nu a fost citit.
    au votat cu Crin “pentru ca asa trebuie”

  40. 40
    Mircea Popescu 
    Joi, 11 Martie 2010

    Hehe, o fi cum zici tu. Da’ de unde stii ?

  1. [...] puteam zice “o fost Antonescu ales ca Conducator” si atunci era ok. Ma rog, nu “ca liberal“, dar ca cacofonie, era.Nu-i o eroare de gramatica, si nu vad sa-si aiba rostul reactiile [...]

  2. [...] civilizatie si maturitate. Toti trei prezenti pe internet, dar cu staif urban, nu Urban. Si se da un articol care contesta, fundamental si argumentat, o optiune politica pe care ei si-au asumat-o public.Si-a ars articolul [...]

  3. [...] n-am nimic de castigat cand ma trezesc vorbind pe-aici pe teme politice, [1] [2] [3] [4] [5] [6] ca sa citam cateva cazuri dintre toate, cel mult inamici “pe viata”, amenintari cu [...]

  4. [...] precum “Asta-i tot ?” catre Catarama. Nu stim de ce, inca n-avem raspunsuri la niste intrebari de bun simt ramase de luna trecuta si care dupa toate aparentele asa vor si ramane, neatinse de fragede degete [...]

  5. [...] si pe rectoru’ Politehnicii, si pe Primaru’ orasului, si pe presedintele PNL, si pe activistii de partid “de la centru”, quo warranto ?! Cum dracu’ imi permit io ?!Ei uite ca-mi permit. [...]

  6. [...] lideri respectabili si respectati ai PNL, precum Orban, precum Tariceanu, n-am inteles ceausista punere a istoriei in jugul realismului inchipuit. N-am gustat atitudinea de copil razgaiat cu “nu va asteptati sa gasesc eu solutii“. Nu [...]

  7. [...] nulitati care va pretindeti ceea ce nu sunteti, bagati bine la cap : nu-i o chestiune de principiu, aia am epuizat-o [...]

  8. [...] Marti, Septembrie 21, 2010 | Autor: Mircea Popescu Nu, nu mi-a raspuns la intrebarea de acum sase luni. Nu mi-a raspuns nu pentru ca n-a citit, si nici pentru ca “n-a avut timp”, sau pentru [...]

  9. [...] sustinerii politice acordata de Franta, de exemplu, sau care-i importanta politicilor pe tema implementate in principal de Basescu**. Chestiile astea nu se discuta pe la noi mai ales pentru ca intr-o tara in care toata lumea [...]

Am ceva de spus! »
    Daca nu ati mai comentat niciodata, comentariul dvs. va intra in moderare, unde va petrece in medie citeva ore. Dupa aprobarea primului comentariu, urmatoarele vor aparea direct, fara a mai intra in moderare.