Cel mai adevarat in gangsta rap
Continut Platit
Acest articol nu este disponibil gratis.
Detalii mai jos :
Incepand de asta noapte am operat cateva modificari la modul in care Trilema livreaza articole. Sistemul cel nou e oarecum complex, asa ca sa-l explicam pe indelete.
Fiecare cititor (inteles in termeni de IP) poate citi cate trei articole diferite in fiecare zi (24 de ore). Odata cele trei epuizate, in locul articolului solicitat va primi o pagina care-i explica c-a depasit numarul de articole gratuite pe ziua respectiva, si-i ofera un link pentru mai multe detalii. In principiu eu scriu cam cate trei articole pe zi, plus-minus, asa incat ar trebui sa fie fix destul pentru a urmari Trilema in continuare fara probleme. De asemenea conversatiile n-ar trebui sa fie tulburate, cititorul poate lasa oricate comentarii doreste la cele trei articole pe care si le-a ales pentru ziua respectiva, si de asemenea poate citi de oricate ori pofteste comentariile lasate de altii. De notat ca termenul de 24 de ore curge subiectiv, functie de accesarile cititorului, nu exista o ora fixa pe server la care toata lumea isi reprimeste creditele.
Toate IP-urile noi (adica acele IP-uri care incarca pentru prima oara o pagina pe Trilema, de la introducerea acestui sistem) primesc un bonus de 24 de incarcari suplimentare. Asta inseamna ca pot incarca, pe langa cele 3 articole zilnice, inca 24 in total. Deci, citind azi 4, maine 10, poimaine 19 am ajuns la 0, si de-acum suntem limitati la cele 3 zilnice. De notat ca sistemul nu retine decat ultimele trei articole vizitate, si ca atare e posibil sa epuizati creditul incarcand doar 4 articole in ordine, 1,2,3,4,1,2,3,4 etc. In acest exemplu se uzeaza cate o unitate pe ciclu. De asemenea de notat ca odata plata realizata si creditul alocat sunteti identificat strict prin IP, daca ISP-ul aloca IP-ul dvs altcuiva tocmai ce v-a pagubit de niste incarcari suplimentare.
Paginile (precum de exemplu ), indecsii categoriilor (precum de exemplu http://polimedia.us/trilema/category/3-ani-experienta/) si arhivele (precum de exemplu http://polimedia.us/trilema/2010/08/) sunt accesibile fara restrictii, nefiind in nici un fel incluse in acest sistem.
Cititorii care nu doresc sa fie astfel limitati pot sa plateasca 5 euro, (puteti plati cu orice card Visa, nu-i nevoie sa aveti sau sa va faceti cont) in schimbul carora primesc 5000 de incarcari suplimentare. Avand in vedere ca la ora actuala Trilema are putin peste 1300 3000 de articole in total, 5000 de incarcari suplimentare ar trebui sa ajunga o vreme. Puteti de asemenea plati cu bitcoin : trimiteti un email care sa contina adresa dvs, dupa care trimiteti plata pe adresa 1JPvucRfu3ZzEvfBUQTJwsxMrZjeTqD6zR. Veti primi un numar de credite egal cu cantitatea de bitcoin trimisa x cursul BTCEUR x 1000.
Cititorii care nu doresc sa fie limitati dar nici nu doresc (sau nu pot, din orice motiv) sa plateasca in bani pot sa-si faca un cont pe fain, unde, dupa ce aduna 1000 de karma pot sa vanda 500 in schimbul incarcarilor suplimentare (specificati in email).
Cititorii care nu doresc nici sa fie limitati, nici sa plateasca si nici sa munceasca pot sa foloseasca un proxy, sa incarce Trilema de pe calculatorul prietenilor sau pe wireless-ul cafenelelor etcetera. Solutii sunt probabil multe, chiar daca m-ar mira sa merite.
In final, imi face placere sa anunt ca un numar de comentatori activi si inteligenti primesc 1000 de credite ex oficio. Lista, in ordine alfabetica : adi ; Anonimosu ; ByREV ; calmogen ; cipslim ; costin ; dAImon ; Diana Coman ; Dr.A ; F ; factor ; Florin ; Ionut ; krossfire ; Lucian ; Luka D ; Mari ; Marius ; McGogoo ; Mihai ; Porcul de York ; spyked. Lista ramane in principiu deschisa la dispozitia mea.
Uite ca pana la urma n-o fost chiar asa de complex. Sa ne auzim sanatosi dara. Pentru comentarii incercati aici.
Joi, 6 Ianuarie 2011
Mey, nici asta nu era atat de gangsta. In momentul in care i-a mancat plamanii lu gagica-sa a tras PCP. Citat de pe wikipedia:
“Ysais’[victima] mother, Carolyn Stinson, filed a wrongful death lawsuit against Black Market Records, Singleton’s record label. The label, in similar fashion, has put out albums for X-Raided while he was awaiting trial and eventually convicted of murder (Xorcist, Unforgiven, Vol. 1, etc.). The suit charged that the label had provided Singleton with drugs “to encourage [him] to act out in an extreme violent manner so as to make him more marketable as a ‘gangsta rap’ artist.”[1] “Part of what makes a Gangsta Rap artist marketable is the fact that the artist is a current ongoing participant in violent gang activities,” the lawsuit said.[1]”
Acum nu stiu ce sa zic, dar ma gandesc ca daca mama victimei a intentat un astfel de proces, ma gandesc ca de fapt tipa aia l-a si invitat pe la ea pe-acasa, la cina, sa-i cunoasca parintii si chestii dinastea induiasetoare. Mare gangsta si-asta.
Ori asta ori a gasit si ea o modalitate de-a scoate un ban cinstit dandu-i in judecata pe-aia.
Joi, 6 Ianuarie 2011
Nu era gagica-sa, era gagica unui oarecare Thomas Moore.
Si dac-o tras PCP sau nu, ce conteaza ? Se judeca dupa acte, nu dupa intentii, zic eu.
Joi, 6 Ianuarie 2011
Pai si care-a fost actul? Ca un pusti cu imaginatia hiperactiva a luat niste droguri pe care i le-a dat producatorul lui sau ceva si i-a mancat lu una plamanii. Nu prea e gangsta.
Joi, 6 Ianuarie 2011
Ce descrii tu nu-i un act. Actul e asa : un tip i-a mincat la una plaminii dupa care a iesit in drum sa urle la luna. Cel mai gangsta, aia e esenta pura, i se lupe in pura de rume si de tine etc.
Joi, 6 Ianuarie 2011
Si daca eu trag acum PCP si incep sa ma bat cu politistii si le dau pumni in cap pana imi rup mana si trec prin garduri cu capul inainte, inseamna ca sunt gangsta? Eu care nu am folosit niciodata violenta fizica decat ca sa ma apar.
Joi, 6 Ianuarie 2011
Pai asa inseamna. Cauzele sunt irelevante, pe cine crezi ca intereseaza ce-o fi fost in capu’/sufletu’/etc-u’ tau ? Pe mine sigur nu.
Joi, 6 Ianuarie 2011
Pai gangsta e o atitudine. Nu orice retard care ii da un pumn in cap lu ma-sa ca nu-i mai plateste abonamentul la WoW e gangsta.
Joi, 6 Ianuarie 2011
E o atitudine, si anume atitudinea de-a te durea impula de reguli, norme, legi si alte constringeri sociale. Retardu’ care-i da un pumn in cap lu ma-sa indiferent de ce cauza aloca el acestei actiuni e fix gangsta ca orice alt gangsta. Ca poate se pot ierarhiza ei intre ei, asa cum bolnavii de SIDA se pot ierarhiza de exemplu dupa cit mai au de trait, sigur ca da. Da’ de bolnavi is bolnavi cutotii, si de gangsta is gangsta cutotii.
Iara al meu e clar cel mai gangsta dintre toti. Pai sta la solitar din 2005 bai, cam de cind sta si zoso. Ce-ti mai tre’ ?
Joi, 6 Ianuarie 2011
Faptul ca sta la solitar nu inseamna nimic. Din punctul de vedere al retarzilor cu 2 clase care conduc puscaria el e un negru jegos care i-a mancat lu una plamanii, deci buhuhu, periculos, sau poate asa e procedura, ca aia care mananca plamani tre sa stea deoparte, si de ce n-ar respecta procedura?
Poate ca el nici nu stia ca a fumat PCP, poate i-au zis ca e iarba, sau in orice caz exista posibilitatea ca cineva sa-i puna cuiva PCP in marijuana, sau poate stia ca fumeaza PCP, dar nu stia ce efecte poate sa aiba.
Daca ala care fumeaza PCP fara sa-si dea seama se-apuca si da in cap la oameni si le mananca organele, el devine instantaneu si in afara vointei lui gangsta? Pai cum e posibil? Poate lui chiar ii pasa foarte mult, dar na, a comis-o, si deja societatea l-a etichetat definitiv si irevocabil ca fiind gangsta. Naspa.
Bonus: http://www.youtube.com/watch?v=D9oK774QU4E
Joi, 6 Ianuarie 2011
Poate ca ai dreptate. Da, de fapt sigur ai dreptate, iata ca vad acum lumina adevarului pe care am tinut-o ascunsa in sufletul meu atitia ani. O aveam mereu cu mine dar nu am indraznit niciodata sa o privesc, sa o eliberez, pentru ca imi era frica ca ar putea ride ceilalti copii de mine, ca as putea fi ridiculizat.
Dar acum am inteles adevarul : gangsta e o luminita in sufletul fiecaruia, este un sentiment, este un mod de a simti lumea, creativ, descatusat, artistic. Nu conteaza cine-i luzer si cine-i tare, nu conteaza cine se caca pe el intr-un cubical si cine sparge fete, nu e nici o diferenta intre un brand de 40 si o minuta rahitica de labagiu. Cutotii! CUTOTII suntem gangsta in felul nostru!
Iti multumesc pentru aceasta minunata lectie, gangstafratele meu.
Asa ceva ?
Joi, 6 Ianuarie 2011
Cel mai exemplu de gangsta raper din istorie.
gangsta e muzica ba! e o expresie artistica ba! Ca daca Guta canta ca el e seful sefilor nu inseamna ca este.
Gangsta e mai socialisti asa, mai anarhisti din fire, probabil de aici atacul perfid asupra unor oameni care de fapt vorbesc despre lumea lor cum a facut Herta si a luat oscarul sau ce premiu a luat ea acolo.
Deci oamenii canta despre ceea ce stiu ei si cei care traiesc ca ei ii asculta. Aia e Gangsta.
Parazitii de exemplu nu mai e Gangsta de cand se plang ca-i fura lumea pe net de exemplu.
Gandacul (bug) mafia nu mai e gangsta de cand nu mai stau in cartiere la cioace cu pichetantii colturilor intunecate. Adica nu mai au conexiunea aia cu strada, nu stiu ce se intampla deci nu se pot atinge corzile sensibile ale fanilor.
De exemplu nu mai esti emo daca te hlizesti ca o proasta mantelegi? Si nici meloman daca mergi la petreceri cu lautari.
Totul e ralativ, de gustibus si colorile nu prea se discuta cu finalitate.
Our music is not ‘gangsta rap’. There’s no such thing. The label was created by the media to limit what we can say. We just deliver the truth in a brutal fashion. The young black male is a target. Snoop (Doggy Dogg) has gone four times platinum and makes more money than the president. They don’t like that, so you hear ‘ban this, ban that’. We attack people’s emotions. It’s a real live show that brings out the inside in people. Like I said, intense.
Joi, 6 Ianuarie 2011
Problema cu abordarea ta fetisista este ca eu de exemplu am fost la petreceri cu lautari, si de-aia-s mai mare meloman decit ce meloman vrei tu sa-ti alegi sa participe la concursu’ de melomanie cu mine. Si-am futut tiganci cu drag si de-aia-s iote fapta dracului cum contez drept mai elitist decit mucosii care fac pe superiorii fata de tigani da’ ei is asa un fel de tigani romanesti, white trash cum s-ar zice.
Diferenta mare, in valoare artistica, este ca Herta vorbeste despre lume cum este si mucosii astia, de la guta la puta si de la rap la muma ma-sii vorbesc despre lume cum ar vrea ei sa fie, sau cum cred ei ca ar putea sa fie sau cum cred ei ca ar fi “cool” sa fie. Si aia nici n-ar fi nimic, da-n vasta majoritate a cazurilor sunt atit de tonti incit nici macar o fictiune acceptabila nu pot produce.
Bug si Parazitii si etc nu mai sunt gangsta de cind nu mai exista gangsta in Romania. S-au trecut anii 90, nu-i ca nu mai pot vorbi fanilor, ii ca nu mai exista fanii. Societatile se transforma, si asta a noastra care s-a mutat din Africa cea mai pura pina la marginile Europei in 20 de ani s-a transformat mai mult si mai des decit media.
Cit despre zisele lu’ piaru’ lu Snoop, laissez. He’s dead, locked in my basement mkay ?
Joi, 6 Ianuarie 2011
Herta vb despre lume cum se vede ea prin ochii ei.
A fost Herta la dat in cap pentru bani de chirie? A fost Herta la cersit cand era mica? A fost Herta batuta de tacsu cu ranga? NU, deci perspectiva ei e diferita met ppl. Si tocma ca sucesul ei are legatura cu perspectiva prin care vede lucrurile.
Asa si astia vb despre cum e viata cu bani putini cat au statutul asta sau mai tin minte, dupaia devine un fel de pop-rap penrtu mase.
iaca exemplu de actualitate
http://www.youtube.com/watch?v=_HWKqLsasyk
Joi, 6 Ianuarie 2011
@Mircea Popescu Nu cred ca am inteles ce-ai vrut sa zici. Eu zic ca daca ai intrat intr-o banca si-ai gasit un pistol pe jos si ridicandu-l ai observat ca lumea a ridicat mainile in sus si ai cerut timid sa-ti puna banii in punga cu care tu te duceai la supermarket si imediat cum te-ai intors ti-a dat un politist cu pulanul peste ochi, nu esti un jefuitor de banci si in nici un caz cel mai mare mafiot care a cutreierat asfaltul de pe trotuar.
Da tu zici ca unu care-a tras pcp si i-a mancat plamanii lu una e cel mai smecher gangsta. Chestia asta implica un anumit statut social printre alti gangsta, nu bunica aia care se uita la stirile de la ora 5 si afla ca domle ce-a facut ala poate sa judece daca el este gangsta, ci doar alti gangsta, de-aia care mananca minim un plaman pe zi.
Si el ce alte fapte atroce a mai facut in afara de faptul ca i-a mancat plamanu lu aia in timp ce de fapt nici macar nu era constient de ce face? Probabil ca nici amenzi de parcare n-avea.
Joi, 6 Ianuarie 2011
@cipslim Este o teorie si asta. N-o creditez, ca tine de oniric nu de real, e sora buna cu aia ca “toti suntem la fel doar ca facem lucrurile diferit”. Fis, lumea nu admite atita simplificare.
@gheorghe Depinde. Daca in sac ai cei mai multi bani din citi s-au furat vre-odata dintr-o banca, esti.
Conteaza ce ai facut. Aia. Atit.
Joi, 6 Ianuarie 2011
Pai ce sa faca, a omorat-o pe una, e criminal, nu gangsta. Nu poti sa contesti ca e criminal, ca doar au gasit bucati din ea la el in stomac, dar nu poti nici sa zici ca e gangsta doar pentru ca din intamplare a omorat pe cineva.
Asa, un oarecare betiv dintr-un oarecare sat din romania ii da lu nevasta-sa cu tuciul in cap ca nu i-a facut mamaliga pentru ca si ea era beata. E taranul ala betiv gangsta?
Joi, 6 Ianuarie 2011
mai gheorghe mai, sazi bland ca asta nu e intodeauna serios. Asa e el mai hiperbolic da nu-i om rau…
Joi, 6 Ianuarie 2011
@gheorghe Io apreciez ce incerci tu sa faci (aka I see what you done thar) da’ realitatea nu te sustine. To wit :
de la http://www.urbandictionary.com/define.php?term=gangsta
Mnoa, deci. Sociopat. Estem. Antisocial. Estem. Needucat. Estem. Acces la droguri. Estem. Doua miini stingi. Estem.
Ce mai doresti ? Fantasme ? N-avem.
Joi, 6 Ianuarie 2011
Inseamna ca eu sunt gangsta. Acum ce? Profit? Sa ma fac repar?
Joi, 6 Ianuarie 2011
Pai acum ???
Dupa aia profiti si fa-te repar.
Joi, 6 Ianuarie 2011
Pai nu zice ca tre sa omor pe cineva. Zice ca tre sa fie sociopat, antisocial, needucat, cu acces la droguri, arme si neindemanatic. Singura chestie e ca n-am acces la arme, dar daca ma screm as putea face rost, plm.
Joi, 6 Ianuarie 2011
1. Esti gangster
2. ???
3. Profiti. Plus ca te faci repar.
Tu esti la #2.
Joi, 6 Ianuarie 2011
Ah, da, lol.
Joi, 6 Ianuarie 2011
mie-mi place numai Tupac Amaru Shakur… mai ales melodia California dreamin’ si Changes, alea e prefaratele mele.
Joi, 6 Ianuarie 2011
Mai era unul care omorase vreo 3 oameni si se considera urmasul lui Tupac. Ma rog, viata de gangster are viata scurta…cam ca forma de exprimare (rap) promovata de majoritatea. Nu ca rapul ar fi in esenta o chestie nasoala, doar ca sunt putini cei care au inteles ce se face cu microfonul ala (pe langa spanzurat inocenti cu cablul).
Joi, 6 Ianuarie 2011
@Mikael Eon Nici n-am ascultat. E bun ?
@krossfire Practic ce-i rap-ul ala, poezie recitata pe muzica ? Toti raperii sunt pielea pulii atunci si Cohen e tata lor. Trist but true.
Vineri, 7 Ianuarie 2011
http://www.youtube.com/watch?v=o8Y9-JlSRXw
ia asculta aici si minuneaza-te
http://www.youtube.com/watch?v=FWOsbGP5Ox4&feature=related
California love a fost coloana sonora pentru Mad Max 3, tare filmul.
http://www.youtube.com/watch?v=padvnsLUhUM si asta e mortala.
Vineri, 7 Ianuarie 2011
Nu prea-i ceasca mea de ceai. Prima-i lalaiala obisnuita si-a doua un fel de lady gaga avant la lettre.
Sambata, 8 Ianuarie 2011
nu-i ceasca mea de ceai…. huoooo! si expresiile ma? Nu vajung englezismele de tip uichend?
Sambata, 8 Ianuarie 2011
Pai expresia a fost inventata de stramosii nostrii the ducks, care se trag din trux. Asa ca reposedam.
Sambata, 8 Ianuarie 2011
asta-i hip-hop:
http://www.youtube.com/watch?v=aHszX62B9EU&feature=related
Sambata, 8 Ianuarie 2011
Mei fara suparare, mie-mi pare o insiruire fara cap si coada de citate. “Let’s separate the men from the boys, now put your money where your mouth is no time for toys”… pana mea, scriu in doua minute un script care-ti compune in urmatoarele doua minute opt ani de rap de-asta.
Sambata, 8 Ianuarie 2011
De acord. Yo tocmai despre asta zic ca-i vorba aici. Nu ne asteptam la poezii de la tipii astia. Eu is lalaie amarul pa’ ritm. O lalaiala ritmata care n-are prea mult de-a face cu un IQ musculos. Yo l-am dat drept exemplu de hip-hop d’ala de ghetto, care nu-i facut sa vanda, e facut pur si simplu. Subiectele pe care le ating eu sunt alea de-i duce capsoru’ lor ala rotund. Astia de-i stim noi, cu textier, cu impresari, cu intrare ca sa zic asa, yo zic ca au fost inventati. Ca nu vad cu ce-i mai bun un Snoop Dog decat gagii astia.
Sambata, 8 Ianuarie 2011
Update: a se citi cu “ei” in loc de “eu”, asa-mi trebe daca nu ma uit la taste
Sambata, 8 Ianuarie 2011
Problema cu abordarea asta ar fi ca mugetul vitei nu-i arta.
Tre’ sa cuprinda in sine experienta celor diferiti, ori ca nu-s inca nascuti, ori ca nu-s nicaieri in cimpul de observatie, ca sa fie arta.