Cine este Nicu Alifantis ?
Continut Platit
Acest articol nu este disponibil gratis.
Detalii mai jos :
Incepand de asta noapte am operat cateva modificari la modul in care Trilema livreaza articole. Sistemul cel nou e oarecum complex, asa ca sa-l explicam pe indelete.
Fiecare cititor (inteles in termeni de IP) poate citi cate trei articole diferite in fiecare zi (24 de ore). Odata cele trei epuizate, in locul articolului solicitat va primi o pagina care-i explica c-a depasit numarul de articole gratuite pe ziua respectiva, si-i ofera un link pentru mai multe detalii. In principiu eu scriu cam cate trei articole pe zi, plus-minus, asa incat ar trebui sa fie fix destul pentru a urmari Trilema in continuare fara probleme. De asemenea conversatiile n-ar trebui sa fie tulburate, cititorul poate lasa oricate comentarii doreste la cele trei articole pe care si le-a ales pentru ziua respectiva, si de asemenea poate citi de oricate ori pofteste comentariile lasate de altii. De notat ca termenul de 24 de ore curge subiectiv, functie de accesarile cititorului, nu exista o ora fixa pe server la care toata lumea isi reprimeste creditele.
Toate IP-urile noi (adica acele IP-uri care incarca pentru prima oara o pagina pe Trilema, de la introducerea acestui sistem) primesc un bonus de 24 de incarcari suplimentare. Asta inseamna ca pot incarca, pe langa cele 3 articole zilnice, inca 24 in total. Deci, citind azi 4, maine 10, poimaine 19 am ajuns la 0, si de-acum suntem limitati la cele 3 zilnice. De notat ca sistemul nu retine decat ultimele trei articole vizitate, si ca atare e posibil sa epuizati creditul incarcand doar 4 articole in ordine, 1,2,3,4,1,2,3,4 etc. In acest exemplu se uzeaza cate o unitate pe ciclu. De asemenea de notat ca odata plata realizata si creditul alocat sunteti identificat strict prin IP, daca ISP-ul aloca IP-ul dvs altcuiva tocmai ce v-a pagubit de niste incarcari suplimentare.
Paginile (precum de exemplu ), indecsii categoriilor (precum de exemplu http://polimedia.us/trilema/category/3-ani-experienta/) si arhivele (precum de exemplu http://polimedia.us/trilema/2010/08/) sunt accesibile fara restrictii, nefiind in nici un fel incluse in acest sistem.
Cititorii care nu doresc sa fie astfel limitati pot sa plateasca 5 euro, (puteti plati cu orice card Visa, nu-i nevoie sa aveti sau sa va faceti cont) in schimbul carora primesc 5000 de incarcari suplimentare. Avand in vedere ca la ora actuala Trilema are putin peste 1300 3000 de articole in total, 5000 de incarcari suplimentare ar trebui sa ajunga o vreme. Puteti de asemenea plati cu bitcoin : trimiteti un email care sa contina adresa dvs, dupa care trimiteti plata pe adresa 1JPvucRfu3ZzEvfBUQTJwsxMrZjeTqD6zR. Veti primi un numar de credite egal cu cantitatea de bitcoin trimisa x cursul BTCEUR x 1000.
Cititorii care nu doresc sa fie limitati dar nici nu doresc (sau nu pot, din orice motiv) sa plateasca in bani pot sa-si faca un cont pe fain, unde, dupa ce aduna 1000 de karma pot sa vanda 500 in schimbul incarcarilor suplimentare (specificati in email).
Cititorii care nu doresc nici sa fie limitati, nici sa plateasca si nici sa munceasca pot sa foloseasca un proxy, sa incarce Trilema de pe calculatorul prietenilor sau pe wireless-ul cafenelelor etcetera. Solutii sunt probabil multe, chiar daca m-ar mira sa merite.
In final, imi face placere sa anunt ca un numar de comentatori activi si inteligenti primesc 1000 de credite ex oficio. Lista, in ordine alfabetica : adi ; Anonimosu ; ByREV ; calmogen ; cipslim ; costin ; dAImon ; Diana Coman ; Dr.A ; F ; factor ; Florin ; Ionut ; krossfire ; Lucian ; Luka D ; Mari ; Marius ; McGogoo ; Mihai ; Porcul de York ; spyked. Lista ramane in principiu deschisa la dispozitia mea.
Uite ca pana la urma n-o fost chiar asa de complex. Sa ne auzim sanatosi dara. Pentru comentarii incercati aici.
Joi, 17 Martie 2011
ok ! este un subject mare si bun de … ‘abordat’
eu l-am cunoscut intr-o sala de spectacol la Copsa Mica, apoi, tot incercam cu ochii clanta de a usa din Romana, nr 9, dar pe vremea aia el iesea cu umbra-i alaturi si floarea la rever, degeaba jinduiam eeu sa se roteasca precum floarea soarelui, deja nu mai cinta romante mici, ci isi pregatea Voiajul, trecind pe linga baladele tiganesti in ritm de rococco, nu ca un dromdere, , ajyungind numai noaptea intr-un loc unde era aproape liniste, ingina o chemare spre cintece de semineu…
și s-ar mai putea asculta, scriind si invers un mileniu intreg
—————-
Mircea,
eu am venit aici sa iti multumesc pt textele mele de pe Polimedia; acolo nu am pcte pt Karma, dar nici nu pot sa imi fac…;
si explicatii am lasat intr-o fraza cuprinsa intre 2 linii (restul e … hmmm, altceva…) in simple insemnari, pe blogul meu, azi 17 martie 2011;
nu se pot salva postarile cu sau despre C Sagan si cele cu Solaris ?
daca nu, nu - inteleg :)
eu pe twitter nu mai am cont
o zi buna
si multumesc inca o data !
Joi, 17 Martie 2011
Pai daca iti faci cont (pe fain zic), mai votezi-comentezi ici colo vei avea si karma.
Si cu placere L)
Joi, 17 Martie 2011
trollolololol, file -> save page as?
bookmarks?
Joi, 17 Martie 2011
Nicu Alifantis e un om simpatic si teribil de redundant…si live si pe CD. Oricat ne-am da cu fundul de pereti ca e pe aici si pe dincolo si ca Nicolae din Calafat il rupe in Google, adevarul e ca nici Alifantis nu are vreo relevanta in momentul de fata.
L-am vazut si in deschidere la Dylan, l-am vazut si in sala mica, am si cateva albume originale de la el (parintii, dar le-am ascultat). Dupa toate, am ajuns la aceeasi concluzie: e un genial reprezentant al unui gen mort si ingropat (tocmai pentru ca genialii lui reprezentanti au uitat sa evolueze). Alifantis e un om simpatic si in 10 ani, anonim.
Joi, 17 Martie 2011
Nicuşorii din căutarea ta produc un fel de populară dacă văd bine .. mai întrebi de ce se ascultă? D-aia. Un fel de back to the roots prin România profundă.
Alifantis se ascultă că-i folk şi cântă piesele altora poate mai deştepţi ca el. Nu ştiu să explic mai bine.
Joi, 17 Martie 2011
Daimon - http://www.youtube.com/watch?v=BOBzwyQIXdA Unt pateu cacat etc.
Joi, 17 Martie 2011
incultul de mine imi spune in cap infantis e salam, bă! :))
nu pe bune, cine naiba îl mai ascultă pe ăsta?
din 90 încoace toată muzica e
ieuroelectronică, 120 bpm plus minus.nostalgism, wtf.
Joi, 17 Martie 2011
@krossfire Argumentul respectiv se poate aduce si apropo de Depeche Mode ? Daca da, de ce da ? Daca nu, de ce nu ? (Sustin eu antiteza, orice-ti alegi).
@dAImon What Anon said.
@Anonimosu Mda.
@Critic Eu.
Joi, 17 Martie 2011
Nicu Alifantis nu e Paunescu, de ce am stii de el?!
Joi, 17 Martie 2011
mda, alt ‘mare’ cantaret, cat au putut sa ma enerveze lacrimogenele alea cu inmormantarea
oamenii mai si mor si cand in cand, bine ca nu i-a facut statuie sa o veneram.
Joi, 17 Martie 2011
Tu esti impotriva veneratiei din principiu sau de la caz la caz ?
Joi, 17 Martie 2011
eu am impresia ca sunt impotriva personajelor uitate de istorie sau care fac lucruri care , mie personal, mi se par de prost gust.
de alifantis asta am auzit prin 90-00 si doar de nume.
paunescu a fost unu care a stiut sa isi castige bine platoul de mancare pe vremea comunistilor si cam atata tot.
cand aratau video-urile cu generatia in blugi si alte dastea, nu stiam cum sa ma pis pe mine de ras.
sunt curios ce a facut astalaltul.
e din nou romania, nu conteaza ce spune liderul doar il urmam. fericiti vor fi acee ce vor crede, mda.
Joi, 17 Martie 2011
Da’ istoria nu uita mei, aia-i functia ei, sa tina minte.
Astalaltul a facut muzica, cit s-o priceput si el. Intr-o vreme erau ceva mai putine optiuni, pentru toata lumea, si ca rezultat alea care erau contau mai mult.
Vineri, 18 Martie 2011
Mircea: Depeche e o trupa care si-a pierdut acum vreo 14-15 ani relevanta pentru muzica. Din fericire pentru ei, relevanta si hiturile nu-s neaparat pe acelasi palier. Ce am observat in RO e ca trupele care ocupa suficient spatiu media sunt automat considerate ”celebre”. La modul asta, pustii numesc ”trupe mari” Guano Apes si Cranberries. Primii , nici cand erau mari…nu erau mari.
Vineri, 18 Martie 2011
Bun mei, da’ cred ca faci aceeasi confuzie pe care o face si Critic dinsus apropo de relevanta.
Cu o metafora : sunt de acord ca DM nu mai face cercetare muzicala, sau ma rog, ce fac ei nu mai conteaza. Ca rezultat, sunt de acord ca urmatorul wow nu va veni de la ei. Dar asta nu inseamna ca nu-s relevanti. Nici muzeele nu fac neaparat toate cercetare, iar bibliotecile nu fac deloc. Asta nu inseamna ca muzeele sau bibliotecile sunt irelevante pentru cultura, ca nu-s, chiar dimpotriva, sunt cele mai relevante pentru cultura. Un laborator de cercetare, pentru comparatie, ar putea, poate, sa fie. Sau ar putea la fel de bine sa fie un club de betivi. (Pe bune, am vazut laboratoare pe la rusi unde se tiriiau aia pe podele cu becu’ Bunsen in mina).
Pina la urma, de unde vine obligatia unei trupe sa faca cercetare muzicala ? Obligatia lor e sa cinte nu sa uimeasca, avem “Romanii au talent” pentru uimiri si-n plus, parca nu simt nevoia sa fiu uimit. Cel putin de la o virsta incoace.
Vineri, 18 Martie 2011
cred ca relevant depinde de gusturi. depeche mode inca se mai asculta. si zombie, sub forma de remix, dar nimeni nu a auzit de cranberries.
nu avem nevoie de romanii au talent, cel mai relevant sau uimitor artist este gutza sau ‘mantuitorul’, ca ala nu se demodeaza niciodata.
Vineri, 18 Martie 2011
Eu am auzit de Cranberries lol.
Am impresia ca problema principala e o oarecare suficienta a ignorantei, “nimeni din clasa n-a stiut la teza” gen.
Vineri, 18 Martie 2011
In playlist-ul meu se gaseste Cranberries…