Muartea

Miercuri, 21 Septembrie, Anul 3 d.Tr. | Autor: Mircea Popescu

Continut Platit

Acest articol nu este disponibil gratis.

Detalii mai jos :

Incepand de asta noapte am operat cateva modificari la modul in care Trilema livreaza articole. Sistemul cel nou e oarecum complex, asa ca sa-l explicam pe indelete.

Fiecare cititor (inteles in termeni de IP) poate citi cate trei articole diferite in fiecare zi (24 de ore). Odata cele trei epuizate, in locul articolului solicitat va primi o pagina care-i explica c-a depasit numarul de articole gratuite pe ziua respectiva, si-i ofera un link pentru mai multe detalii. In principiu eu scriu cam cate trei articole pe zi, plus-minus, asa incat ar trebui sa fie fix destul pentru a urmari Trilema in continuare fara probleme. De asemenea conversatiile n-ar trebui sa fie tulburate, cititorul poate lasa oricate comentarii doreste la cele trei articole pe care si le-a ales pentru ziua respectiva, si de asemenea poate citi de oricate ori pofteste comentariile lasate de altii. De notat ca termenul de 24 de ore curge subiectiv, functie de accesarile cititorului, nu exista o ora fixa pe server la care toata lumea isi reprimeste creditele.

Toate IP-urile noi (adica acele IP-uri care incarca pentru prima oara o pagina pe Trilema, de la introducerea acestui sistem) primesc un bonus de 24 de incarcari suplimentare. Asta inseamna ca pot incarca, pe langa cele 3 articole zilnice, inca 24 in total. Deci, citind azi 4, maine 10, poimaine 19 am ajuns la 0, si de-acum suntem limitati la cele 3 zilnice. De notat ca sistemul nu retine decat ultimele trei articole vizitate, si ca atare e posibil sa epuizati creditul incarcand doar 4 articole in ordine, 1,2,3,4,1,2,3,4 etc. In acest exemplu se uzeaza cate o unitate pe ciclu. De asemenea de notat ca odata plata realizata si creditul alocat sunteti identificat strict prin IP, daca ISP-ul aloca IP-ul dvs altcuiva tocmai ce v-a pagubit de niste incarcari suplimentare.

Paginile (precum de exemplu ), indecsii categoriilor (precum de exemplu http://polimedia.us/trilema/category/3-ani-experienta/) si arhivele (precum de exemplu http://polimedia.us/trilema/2010/08/) sunt accesibile fara restrictii, nefiind in nici un fel incluse in acest sistem.

Cititorii care nu doresc sa fie astfel limitati pot sa plateasca 5 euro, (puteti plati cu orice card Visa, nu-i nevoie sa aveti sau sa va faceti cont) in schimbul carora primesc 5000 de incarcari suplimentare. Avand in vedere ca la ora actuala Trilema are putin peste 1300 3000 de articole in total, 5000 de incarcari suplimentare ar trebui sa ajunga o vreme. Puteti de asemenea plati cu bitcoin : trimiteti un email care sa contina adresa dvs, dupa care trimiteti plata pe adresa 1JPvucRfu3ZzEvfBUQTJwsxMrZjeTqD6zR. Veti primi un numar de credite egal cu cantitatea de bitcoin trimisa x cursul BTCEUR x 1000.

Cititorii care nu doresc sa fie limitati dar nici nu doresc (sau nu pot, din orice motiv) sa plateasca in bani pot sa-si faca un cont pe fain, unde, dupa ce aduna 1000 de karma pot sa vanda 500 in schimbul incarcarilor suplimentare (specificati in email).

Cititorii care nu doresc nici sa fie limitati, nici sa plateasca si nici sa munceasca pot sa foloseasca un proxy, sa incarce Trilema de pe calculatorul prietenilor sau pe wireless-ul cafenelelor etcetera. Solutii sunt probabil multe, chiar daca m-ar mira sa merite.

In final, imi face placere sa anunt ca un numar de comentatori activi si inteligenti primesc 1000 de credite ex oficio. Lista, in ordine alfabetica : adi ; Anonimosu ; ByREV ; calmogen ; cipslim ; costin ; dAImon ; Diana Coman ; Dr.A ; F ; factor ; Florin ; Ionut ; krossfire ; Lucian ; Luka D ; Mari ; Marius ; McGogoo ; Mihai ; Porcul de York ; spyked. Lista ramane in principiu deschisa la dispozitia mea.

Uite ca pana la urma n-o fost chiar asa de complex. Sa ne auzim sanatosi dara. Pentru comentarii incercati aici.

Rubrica: Zsilnic
Puteti urmari raspunsurile prin fluxul RSS 2.0. Puteti lasa un comentariu ori trimite un trackback de pe blogul propriu.

64 Responses

  1. tudor? :))

  2. 2
    Mircea Popescu 
    Miercuri, 21 Septembrie 2011

    Undefined antecedent “tudor”. Check your commenter’s manual to find the correct syntax to use near “tudor ? :))”.

  3. Zău dacă înțeleg de ce se cheamă muartea articolul ăsta.
    Acum poate ne spui și ce culoare are părul sau măcar ADN-ul său.
    P.S. De ce să nu-l menționezi hatere? Ca să nu-l creadă alții pe nedrept hater?

  4. vagin tudor… check it now! ;)

  5. 5
    Mircea Popescu 
    Miercuri, 21 Septembrie 2011

    @Cristian Pentru ca prezinta privitorului un craniu (popular hoasca vulgo hirca) si discuta despre cele ce vor urma dupa ce nu vor mai fi cit si reciproc.

    Nu-l mentionez pentru ca neavind blog nu e credibil.

    @Mihai B Ahahaha.

  6. M-am tot gândit la ce spui tu acolo, dar în radiografii nu mi se pare deloc așa de înfricoșător.
    Gata hatere, mi-am tras blog. Și zi mersi că nu-i pe Facebook ca ăla cu reclame.

  7. 7
    Mircea Popescu 
    Miercuri, 21 Septembrie 2011

    E un inceput, zic.

  8. Pai… da!
    Hai ca e mai bun si decat imnul national, ala botit ( sau nu) de Pavel.

  9. 9
    Mircea Popescu 
    Miercuri, 21 Septembrie 2011

    Noa da’ ce gusturi rafinate ai mei Sonia ? Sunt mindru de tine!

  10. E a doua oara in 24 de ore…

  11. Să înţeleg că asociezi Trilema cu Muartea ?…

    Eu sunt o simpla fictiune. Luati ce-am scris mai sus ca atare.

  12. nu ba, io am inteles ca aia-i mutra lu ceha sau le fuck wat den.

  13. Nu, nu cehoaica e cu brutăria. Asta bănuiesc c-o fi alta. Sau poate că e chiar Mircea. Oricum nu se vede organul și nici restul.

  14. nuu, are si mircea suflet, cum sa-si lase el iubirea vietii. tot e framantat, ba sa fac copil, ba sa nu fac.

    la o adica futai cu insarcinata e cam once lifetime, cu exceptia daca esti arabel.

  15. 15
    Mircea Popescu 
    Miercuri, 21 Septembrie 2011

    @sonia rauss La a treia dai o pizza >D

    @Freud, Cristian Vedeti mo, voi nici asa de pe Internet nu sunteti in stare sa le tineti socoteala. Va dati seama in ce pozitie ma gasesc eu!!!

  16. 16
    Mircea Popescu 
    Miercuri, 21 Septembrie 2011

    PS. @ Freud Eu am futut numeroase gravide. E chiar placut.

  17. de unde scosasi piine mediteraneahna?

  18. 18
    Mircea Popescu 
    Miercuri, 21 Septembrie 2011

    De la brutarie.

  19. Iote de unde sare amantul :-)
    Ce socoteală să ținem dacă tu nici măcar nu mai ții minte dacă era blondă sau nu aia de la iarbă verde.

  20. h4x fivar burghezia cum de gasiti si nu gasesc eu.

  21. @cristian : pai dupa sfarcuri ar trebui sa aiba ceva deschis.

  22. 22
    Mircea Popescu 
    Miercuri, 21 Septembrie 2011

    Pai noi gasim ca nu cautam ma Freud. Ci vin ele dupa feromoni.

    Tu de ce n-ai feromoni ?

  23. lol, era vorba de paine nu femei.

  24. Freud, tu nu știi că de aia își lasă Mircea părul să crească? Ca să le miroasă tuturor femeilor că-i Mircea prin zonă.

  25. defapt eu imi imaginez ca daca omul are ceva asemanator cu feromoni, trebuie sa vina de organele sexuale mai mult.

    http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19235878

  26. 26
    Mircea Popescu 
    Miercuri, 21 Septembrie 2011

    @Freud Diferenta e pura imaginatie. Unde-i piine-s si femei, precum si reciproc.

    @Cristian Meri ma ?!\

    @Freud Voi sunteti prea tineri si n-ati prins http://polimedia.us/trilema/2011/a-cui-e-prietena-ta/

  27. pai lol, eu ma gandeam ca daca oamenii intradevar isi miros hormonii, fie a prori fie a secundo dupa contact vizual, excitatie, etc; ar trebui sa fie ceva gen gigi nu s-a spalat pe maini si pute a pula, gigeauna nu s-a spalat dupa ce si-a sters stropii de umanitate cu servetel si s-a picurat nitel.

  28. *pe mana

    **tin minte ca citisem aia, nu mai am credite, ma rog proxy fail too large peectoores.

  29. @Mircea Popescu: care voi? Eu am vorbit și de gustul spermei în nu știu ce articol culinar sau despre preocupările femeii, iar tu recomandai țelină.

  30. 30
    Mircea Popescu 
    Joi, 22 Septembrie 2011

    @Freud Trizd.

    @Cristian Deci citisesi ala ? Mnoa, am presupus si io, ca blogeru’.

    Tu nu stii cum e. Ca n-ai blog.

  31. si reamintim declaratia lui cristian

    consultant social media de blog, fara blog

  32. Care n-am blog mă? Vrei să scriu acum un articol pe tema asta? :-)))

  33. @Freud: și atributul cite unde e?

  34. ti-e suficient bloque quote.

    cum de nu mai dai tu mesaje cu intalnit la metrou. ti-a refuzat fata sucu’? urit. ;d

  35. Dar ăla nu e niciun mesaj, ăla e blogul meu. Nu mai am ce mesaje să-i dau că Lilly a pierdut autobuzul.

  36. u wat m8

  37. 37
    Mircea Popescu 
    Joi, 22 Septembrie 2011

    @Freud Care din ei ca-i confund deja. China ala ?

    @Cristian Baga mare hatere :D

    Lol vezi sa nu fi pierdut autobuzu’, daca miine are chef sa-i lingi o talpa esti la datorie.

  38. nu, cristi de aici.

  39. Gata hatere.
    N-am eu fetișuri dintr-astea cu tălpi, te asigur.

  40. 40
    Mircea Popescu 
    Joi, 22 Septembrie 2011

    @Freud Deci bun.

    @Cristian Pai ce, e dupa tine ?

  41. Bineînțeles.

  42. 42
    Mircea Popescu 
    Joi, 22 Septembrie 2011

    Feminista convingere, intr-un fel. Nu ti se pare ?

  43. Hmmmm. Nu. De ce ar fi? Am eu o idee care arată contrariul, dar sunt curios care e raționamentul tău.

  44. 44
    Mircea Popescu 
    Joi, 22 Septembrie 2011

    Feminismul e jumatate din individualismul sexual, adica propunerea ca exista un imaginar drept la autodeterminare sexuala, si ca sexualitatea indivizilor in manifestarile ei le-ar apartine cumva.

    Eu sunt ferm persuadat de teoria contrara, si anume ca genitaliile-s proprietatea celuilalt gen, indiviza, precum este si ce decurge din ele. Sigur ca starea asta se gaseste indulcita de niste reguli sociale care ingaduie indivizilor un anumit spatiu, dar aceste reguli nici nu reusesc nici nu-si propun sa schimbe realitatea fundamentala, si asta tocmai pentru ca orice incercare de-a o schimba e un prim si nesecat izvor de nefericire individuala.

  45. Culmea e că vroiam să spun și eu ceva tot pe acolo, să fac referire la soluția ta pentru cupluri și anume relația de dominare - supunere. În relația respectivă stăpânul face cum îi taie lui capul, nu cum îi taie sclavei capul. Pur și simplu fiecare e cu a lui. Nu cred că e nevoie să-ți aduc aminte de simetria violului sau de cea din baie.

    Revenind la ce spui tu acolo, mie mi se pare că e totuși nevoie de doi. Până și pentru bătaia aia trebuie un oarecare acord al ei. Deci dacă eu nu sunt de acord cu chestia aia pentru că eu n-am acel fetiș, unde e baiul?

    Sunt 200% de acord cu tine când spui că normele astea împotriva firii nu duc decât la nefericire.

  46. 46
    Mircea Popescu 
    Joi, 22 Septembrie 2011

    Pai daca nu esti de acord nu e nici o suparare, iti cauti fericirea-n alta parte, da’ sa nu-ti inchipui c-ai fi de acord “pentru ca ai acel fetis” sau invers pentru ca “nu ai acel fetis”. Nu asa curg lucrurile. Ci fix invers.

  47. Am citit și răscitit ce spui tu pe acolo, dar ai scris prea condensat și e greu de digerat. De altfel am tot încercat să scriu comentariul ăsta de N ori și nu-s deloc mulțumit.

    S-o luăm punct cu punct. Deci dacă eu nu sunt de acord cu fetișul ăla, atunci mă duc și-mi caut alta care să nu-mi ceară așa ceva, corect?

    Iar dacă eu n-am un anumit fetiș sau și mai bine zis nu-mi place o chestie, atunci e clar că n-am cum să fiu de acord, corect? Sau aici e vorba de „sacrificiile” din dragoste?

  48. 48
    Mircea Popescu 
    Joi, 22 Septembrie 2011

    Mei, abordarea ta e structual defecta. Tu organizezi procesul in urmatorii termeni :

      (individul) -prin niste procese cognitive ajunge la -> (set de valori si alegeri) -independent de care chestie intilneste o-> (partenera sexuala) -a carei adecvare la setul de valori si alegeri e evaluata.

    In realitate chestiunea decurge hapt invers : tu individul te intilnesti cu ea individa, si setul de valori si alegeri ti se modifica acolo pe loc functie de o larga paleta de factori intre care influenta ei se intinde pe o buna majoritate. Chestia asta survine perfect natural si nici macar nu-i lucru de rusine, chiar daca inchieteaza sentimentul identitar la barbatii tineri.

    Tu n-ai pupa un sugar in fund asa ca sa-l alergi pe strada. Da-n schimb daca-i al tau poti descoperi ca iti vine literalmente sa-l maninci. Ce fetis e ala sa sugi dejetu’ de la picior al uneia de 3 luni ? Tu afirmi ca n-ai fuma, da’ asta e strict din cauza ca nu te-ai intilnit cu gagica care tre’, si idem afirmi ca n-ai fuma, da’ idem. Copchilele cred sincer la 10-12 ani ca ele nu se vor dezvirgina niciodata, sau ca n-or sa suga pula (ca nu au fetisul ala) scl etc. Logic sa crezi asa ceva : pina nu intilnesti pe unu’/una care sa ti-l activeze n-ai de un’ sa stii. Da’ pe de cealalta parte si logic sa te astepti ca om fiind, tot ce-i omenesc iti zace pe undeva prin sistem, si asteapta o chemare (care poate ca va veni sau poate ca nu va veni niciodata, putin conteaza).

    E o naivitate sa-ti inchipui ca poti tu stabili asa stind in cur ce “fetisuri” ai sau n-ai, si e o naivitate sa-ti reprezinti realitatea dorintelor si pulsiunilor proprii in termeni de “fetisul ala”. Conceptul nici macar n-are sens decit statistic, oamenii individuali nu au fetisuri asa cum nu au speranta de viata.

  49. Da, noțiunea de fetiș e discutabilă, dar alt cuvânt mai bun pentru a descrie diverse „excentricități” n-am găsit. În fond și sexul anal poate fi considerat de unii drept fetiș, deși mie nu mi se pare.

    Bineînțeles că atunci când un el și o ea se întâlnesc și se plac, au loc anumite schimbări în fiecare, un fel de adaptare dacă vrei. În fond, cum bine spuneai tu, n-or fi gemeni ca să fie identici. Fiecare din ei își va extinde setul ăla de valori și alegeri, de exemplu ea începe s-o sugă, iar el începe s-o lingă. Dar pentru asta tot trebuie îndeplinite niște condiții. Dacă ea plânge când vede o pulă sau îi plac doar alea albastre va fi mai greu. Soluții or fi, nu zic nu, de exemplu s-o bagi în înghețată Blue Moon sau să-i placă la nebunie gustul tău, dar nu sunt așa de la îndemână. După cum spui și tu, acea dorința pentru supt e posibil să zacă în sistem, dar să lipsească chemarea, bărbatul potrivit ei. De altfel cred că de asta există și o înclinație spre sexul sălbatic pentru că printre altele scoate la suprafață diverse chestii din adâncul ființei și demonstrează sau duce la o legătură autentică între cei doi. O legătură eliberată de diversele norme sociale mai mult sau mai puțin artificiale.

    Totuși ce e omenesc și ce nu e? De când suptul, linsul sau pupatul sunt omenești? Doar pentru faptul că le fac câțiva oameni înseamnă că sunt omenești? Eu nu neg acum că n-or fi omenești, întreb doar.

    P.S. De curiozitate, pe tine te-a determinat sau învățat să fumezi o gagică?

  50. 50
    Mircea Popescu 
    Joi, 22 Septembrie 2011

    Pai io de la gagici am invatat mare majoritate din tot ce stiu, nu doar aia cu fumatul, ci si limbile (incepind cu maica-mea), si asa mai departe.

    Cre’ ca principalul criteriu daca-i omenesc e daca se poate face. Daca nu se poate face inseamna ca n-o fi. Cel putin deocamdata sau ceva.

    Si-n rest bag sama ca suntem de acord.

  51. @Cristian- Tu nu negi acum ca or fi omenesti. Sau nu afirmi acum ca n-or fi omenesti. Dbl negation pwns joo.

  52. 52
    Mircea Popescu 
    Joi, 22 Septembrie 2011

    Lol corect, nici nu remarcasem.

  53. @lexy229: în engleză știu că nu sunt permise, dar în română nu e nimic în neregulă. Într-adevăr dacă e s-o luăm matematic din două negații iese o afirmație, dar am văzut destul de multe situații în limba română în care erau folosite două negații. De altfel mi-au sărit în ochi tocmai din cauza acelei reguli din limba engleză.

    De obicei îmi ies tot felul de chestii pe gură sau taste de care mă minunez când le recitesc, dar am recitit acum și nu văd nimic în neregulă. Nu sunt nici măcar mediocru în ceea ce privește limba română, dar mă strădui pe cât posibil să mă exprim corect și coerent și accept orice critică, deci dacă e ceva greșit aștept cu cea mai mare plăcere niște explicații. Barem să nu se mai repete că cine știe când dau și eu bacul :-) Plus că poate mai învăță și jidanul ăla de Freud ceva.

  54. 54
    Mircea Popescu 
    Joi, 22 Septembrie 2011

    Pai nu-i vorba de matematic sau nematematic. Daca zici “nu neg ca n-ar fi” asta inseamna ca iti exprimi acordul cu faptul ca nu-s.

  55. Băi, deci nu știți nimic! (dublă negație din nou :-))
    Chestia aia înseamnă că e posibil să fie și că sunt dispus să ascult demonstrația care-mi arată că sunt sau că nu e un lucru pe care să-l refuz din capul locului.

  56. 56
    Mircea Popescu 
    Joi, 22 Septembrie 2011

    Nu stiti nimic nu-i dubla negatie, e simplu acord, dat fiind ca nimic e adverb nu verb. In constructia ta negi doua verbe.

  57. Da, e adverb, dar are un sens negativ. Poate reușesc să găsesc și vreun exemplu cu verbe.
    Cred că ne trebuie o profesoară de română că nu se mai poate așa. Eventual vreun individ de la Academie că tot îi plac așa de mult lui Freud și-i fac zile amare.

  58. 58
    Mircea Popescu 
    Joi, 22 Septembrie 2011

    Lol cred ca tu ai nevoie de o profesoara de romana ca nu se mai poate asa.

  59. Am întrebat 3 persoane și toate au înțeles ce am vrut să spun. După cum spunea cineva română e o curvă deoarece îți permite orice și după cum spunea altcineva româna poate avea câte negații vrei spre disperarea străinilor. Recunosc totuși că puteam utiliza o exprimare mai fericită.

  60. 60
    Mircea Popescu 
    Vineri, 23 Septembrie 2011

    Faptu’ ca or inteles ce-ai vrut sa spui nu inseamna ca te-ai exprimat corect mei.

    Idem faptu’ ca-i o curva nu inseamna ca nu tre’ sa-i dai regulat omoru’, ea abia asteapta putintica rigoare din partea ta.

  61. Uite ce trebuia să faci, VEZI cum arată radiografia unei partide de sex (VIDEO).
    ===========
    @lexy229: ai găsit dubla negație pe care ți-am dedicat-o sau nici nu ți-a zis Mircea de ea?

  62. 62
    Mircea Popescu 
    Marti, 18 Octombrie 2011

    Ce cacat!

    Bai deci jalnic, libertatea sparleste ceva material “de pe saituri din strainatate” si b1 ii citeaza ? WTF AM I READING!

  63. Eu sunt mai degrabă mirat de faptul că precizează sursa.

  64. 64
    Mircea Popescu 
    Marti, 18 Octombrie 2011

    Acolo ai mare dreptate intr-adevar. Doar ca… nu precizeaza sursa, ca libertatea e sursa la chestia aia cum sunt si io. Vezi pentru completari discutia pe tema,

    Diana Coman: Deci de ce anume propuneti invartirea aceasta originala pana la origini?

Am ceva de spus! »
    Daca nu ati mai comentat niciodata, comentariul dvs. va intra in moderare, unde va petrece in medie citeva ore. Dupa aprobarea primului comentariu, urmatoarele vor aparea direct, fara a mai intra in moderare.