Pisicul lui Trollinger

Vineri, 30 Decembrie, Anul 3 d.Tr. | Autor: Mircea Popescu

Continut Platit

Acest articol nu este disponibil gratis.

Detalii mai jos :

Incepand de asta noapte am operat cateva modificari la modul in care Trilema livreaza articole. Sistemul cel nou e oarecum complex, asa ca sa-l explicam pe indelete.

Fiecare cititor (inteles in termeni de IP) poate citi cate trei articole diferite in fiecare zi (24 de ore). Odata cele trei epuizate, in locul articolului solicitat va primi o pagina care-i explica c-a depasit numarul de articole gratuite pe ziua respectiva, si-i ofera un link pentru mai multe detalii. In principiu eu scriu cam cate trei articole pe zi, plus-minus, asa incat ar trebui sa fie fix destul pentru a urmari Trilema in continuare fara probleme. De asemenea conversatiile n-ar trebui sa fie tulburate, cititorul poate lasa oricate comentarii doreste la cele trei articole pe care si le-a ales pentru ziua respectiva, si de asemenea poate citi de oricate ori pofteste comentariile lasate de altii. De notat ca termenul de 24 de ore curge subiectiv, functie de accesarile cititorului, nu exista o ora fixa pe server la care toata lumea isi reprimeste creditele.

Toate IP-urile noi (adica acele IP-uri care incarca pentru prima oara o pagina pe Trilema, de la introducerea acestui sistem) primesc un bonus de 24 de incarcari suplimentare. Asta inseamna ca pot incarca, pe langa cele 3 articole zilnice, inca 24 in total. Deci, citind azi 4, maine 10, poimaine 19 am ajuns la 0, si de-acum suntem limitati la cele 3 zilnice. De notat ca sistemul nu retine decat ultimele trei articole vizitate, si ca atare e posibil sa epuizati creditul incarcand doar 4 articole in ordine, 1,2,3,4,1,2,3,4 etc. In acest exemplu se uzeaza cate o unitate pe ciclu. De asemenea de notat ca odata plata realizata si creditul alocat sunteti identificat strict prin IP, daca ISP-ul aloca IP-ul dvs altcuiva tocmai ce v-a pagubit de niste incarcari suplimentare.

Paginile (precum de exemplu ), indecsii categoriilor (precum de exemplu http://polimedia.us/trilema/category/3-ani-experienta/) si arhivele (precum de exemplu http://polimedia.us/trilema/2010/08/) sunt accesibile fara restrictii, nefiind in nici un fel incluse in acest sistem.

Cititorii care nu doresc sa fie astfel limitati pot sa plateasca 5 euro, (puteti plati cu orice card Visa, nu-i nevoie sa aveti sau sa va faceti cont) in schimbul carora primesc 5000 de incarcari suplimentare. Avand in vedere ca la ora actuala Trilema are putin peste 1300 3000 de articole in total, 5000 de incarcari suplimentare ar trebui sa ajunga o vreme. Puteti de asemenea plati cu bitcoin : trimiteti un email care sa contina adresa dvs, dupa care trimiteti plata pe adresa 1JPvucRfu3ZzEvfBUQTJwsxMrZjeTqD6zR. Veti primi un numar de credite egal cu cantitatea de bitcoin trimisa x cursul BTCEUR x 1000.

Cititorii care nu doresc sa fie limitati dar nici nu doresc (sau nu pot, din orice motiv) sa plateasca in bani pot sa-si faca un cont pe fain, unde, dupa ce aduna 1000 de karma pot sa vanda 500 in schimbul incarcarilor suplimentare (specificati in email).

Cititorii care nu doresc nici sa fie limitati, nici sa plateasca si nici sa munceasca pot sa foloseasca un proxy, sa incarce Trilema de pe calculatorul prietenilor sau pe wireless-ul cafenelelor etcetera. Solutii sunt probabil multe, chiar daca m-ar mira sa merite.

In final, imi face placere sa anunt ca un numar de comentatori activi si inteligenti primesc 1000 de credite ex oficio. Lista, in ordine alfabetica : adi ; Anonimosu ; ByREV ; calmogen ; cipslim ; costin ; dAImon ; Diana Coman ; Dr.A ; F ; factor ; Florin ; Ionut ; krossfire ; Lucian ; Luka D ; Mari ; Marius ; McGogoo ; Mihai ; Porcul de York ; spyked. Lista ramane in principiu deschisa la dispozitia mea.

Uite ca pana la urma n-o fost chiar asa de complex. Sa ne auzim sanatosi dara. Pentru comentarii incercati aici.

Rubrica: AICMF
Puteti urmari raspunsurile prin fluxul RSS 2.0. Puteti lasa un comentariu ori trimite un trackback de pe blogul propriu.

19 Responses

  1. @Mircea Popescu: Nu cred ca poti cupa popilul acela, tocmai asta incercam adineauri sa zic! Pacat de potentialul scandal de presa ratat! :-)
    Fiindca si pe motiv ca pe popilul acela l-ai deja cupat, fiind vorba despre tine insuti care iesti el, cum si el tu, asa ca nu-i poti hali nici piticii, cum nici pe el, pentru ca-i deja gata halit (cum si tu, de altfel!), printr-o forma de auto-canibalism care te contine pentru ca il contii ori asa ceva…
    Si cu plinatatea asta de sine ii cam ca si cu Matriostile, suntem plini pe dinauntru de felii din noi, dar oleaca mai mici decat noi insine suntem la momentul prezent…tocmai bine cat sa incapa noi cei de atunci in noi cei de acum…

  2. 2
    Mircea Popescu 
    Vineri, 30 Decembrie 2011

    Pai cum adica stai. Deci io ma duc si-i bag un pumn. Care-i teoria ta, ca-mi sparg fata ? Ca apare ceva scut magic care ma impiedica ?

  3. Pai…supozitia mea de acum e ca daca-i bagi un pumn pustiului, iti spargi fata…
    Tu ce crezi?

  4. 4
    Mircea Popescu 
    Vineri, 30 Decembrie 2011

    Deci daca putem interactiona inseamna ca pot si sa-l inghit.

  5. Nu, nu chiar…
    Stai sa ma explic…eu adineauri am raspuns intrebarii tale cum ca tu te duci si-i bagi un pumn si ce se intampla: iti spargi fata sau apare un scut magic? In fata celor doua ipoteze oferite de tine, raspunsul meu a ales o varianta, mai apropiata de teoria mea, si a exclus o alta, pe aceea a scutului magic.

    De asta am zis ca “supozitia mea de acum este ca…” bla bla.

    Teoria mea de acum e insa oleaca diferita, cum ca adica nu poti interactiona cu el in felul acesta, dar nu din pricina vreunui scut magic…Vezi tu, eu nu-s asa de buna la fizici din astea abstracte, asa ca poate imi talmacesc lucrurile astea intr-o forma mai simplista, mai rudimentara…dar cred ca nu-l poti inghiti pentru ca tu, in fapt, il contii deja, l-ai “inghitit”, iar de lovit nu-l poti lovi pentru ca nu-i chip, tocmai pentru ca “scutul magic” esti chiar tu cel de acum, care-l protejezi pe tu - cel de atunci…

  6. 6
    Mircea Popescu 
    Vineri, 30 Decembrie 2011

    Da’ daca are o pisica sa zicem, aia pot s-o maninc ?

  7. P.S.: Ca sa nu se creeze o ambiguitate suplimentara cat priveste formularea mea, ipoteza mea excludea varianta aparitiei vreunui scut magic alogen…nu zic ca nu poate functiona asa, la modul metaforic, individul ca “scut magic” care sa-l apere cumva de el insusi, dar asta-i deja o alta poveste, nu?!

  8. 8
    Mircea Popescu 
    Vineri, 30 Decembrie 2011

    Intre tine si tine stau eu, si mi-i bine.

  9. :-) Da’ vorbim asa, in abstract, despre o felina care sa fi fost a ta, bun?! Nu de felina lui Schrodinger, nu?!
    Pentru ca daca a fost a ta si numai a ta, atunci as putea sa elaborez o teorie, din care ar rezulta cum se vad lucrurile astea cu ochii unui maaaare amator intr-ale fizicii, care ma recunosc a fi.
    Daca a fost si a lui Schrodinger inainte sa fi fost a ta, atunci mai bine sa nu mai elaborez nimic, pentru ca pana si el a zis la un moment dat ca nu-i place deloc teoria lui si n-ar fi vrut sa aiba vreodata de-a face cu ea (am citat din memorie, asa ca tot ce-i posibil sa fie inexact)…

  10. :-) Apropo de distihul propus (Intre tine si tine / Stau eu si mi-e bine), nu-i de contestat nici adevarul continut intr-insul, sa stii! Adicatelea eu nu neg ca intre noi si noi sta un altul, care se amuza teribil sa sada acolo nepoftit de nimenea si cel mai adesea nevazut si necunoscut…Pana cand, uite-asa, din senin, i se nazare sa puna o intrebare…

    De ce ziceam ca daca vorbim despre o felina care sa fi fost a ta si doar a ta si care sa nu-i fi apartinut si lui Schrodinger in prealabil atunci mai ca-s gata sa emit o teorie…si sa zic ca nici pe felina cea de atunci a lui Mircea cel de-atunci n-o poti manca…si-atunci depinde mult care-i intrebarea de mi-o adresezi: daca poti manca felina cea de atunci, daca poti manca felina care intre timp ea o devenit (in cazul in care ea nu-i deja moarta, existand, fireste, si probabilitatea lui Schrodinger, ca ea sa fie si vie in acelasi timp)?
    Despre care felina vorbim, asadar?

  11. Deci vrei sa te intorci in timp sa te futi?

  12. se splituieste universul….

  13. 13
    Mircea Popescu 
    Vineri, 30 Decembrie 2011

    @Ioana Da’ o felina poate fi a ta si numai a ta ? Hm ? :D

    Si mai ramine problema vitezei de propagare a interactiunilor blocante. Daca pisica nu-i a nimanui si eu ajung acolo tocmai la momentul dinainte de-a deveni a mea (cel de-atunci) ?

    @Freud Da’ ce-s io, Gizas ?

    @F Si despartitura are labii ? Se umezeste ? Merge o tura ?

    Pentru stiinta intreb. Si pentru Freud.

  14. Hater.

  15. @Mircea Popescu: A dracului matza, ca-n forma zugravita de tine adineauri mai c-as zice ca, de data asta, ai putea-o hali fara retinere, atata vreme cat ea n-a apucat sa intersecteze cursul istoriei tale personale.
    Un gand blestemat insa imi da tarcoale (ori poate o fi spiritul anului care vine incet-incet?!) si-mi zice ca iaste o intersectare chiar si asa, in absenta, fiindca si “intalnirea cu o absenta” din viata ta poate lasa urme…Adeca, daca fara felina lui din copilarie, copilasul Mircea s-ar fi deprins sa indrageasca mai mult cainii decat pisicile ori daca fara sa se intersecteze cu o felina anume, randuita copilariei lui, copilasul inarmat cu sabiuta n-ar mai fi invatat sa iubeasca felinele in felul asta ci in alt chip ori, pazeasca Trompi, pe fondul absentei, Mircea ar fi devenit un ucigas de feline…ori altele asemenea, ce-s, sigur, ipoteze glumete si aiuritoare, da ‘asupra carora merita reflectat macar oleaca…

    Apoi…cu talc si intrebarea ta daca o felina poate fi a ta si numai a ta. :-) Stiu si eu?!
    Daca ar fi sa fac pe firoscoasa, as propune ca ea poate fi a ta si numai a ta exact in aceeasi masura in care tu esti al tau si numai al tau ori altele asemenea…
    Iar daca ar fi sa fiu asa, oleaca mai sagalnica, as zice ca daca o felina s-ar preta la a fi a ta si numai a ta (asa, intr-o situatie ipotetica) atunci ar exista riscul s-o iei drept caine, ceea ce ar da o data in plus peste cap teoria lui Schrodinger (ori poate nu, caci fizica cuantica nu se refera numaidecat la comportamentul unor entitati / particule analizate izolat / individual, nu?)

  16. 16
    Mircea Popescu 
    Sambata, 31 Decembrie 2011

    Pe mine ma distreaza preocuparea ta de dac-ar fi sa fiu x, y sau z. Actrita cind te faci ?

  17. @Mircea Popescu: Aaaaa, pai actrita o sa ma fac cand n-o sa ma mai sperii asa tare de mine! :-) Pana atunci, numa’ compun diverse roluri pentru mine, sa vaz care mi se potriveste mai bine…

  18. 18
    Mircea Popescu 
    Sambata, 31 Decembrie 2011

    Partea cu compusul rolurilor e buna, da’ partea cu “sa vad” atita timp cit se petrece teoretic si nu practic e cel mult inutila si posibil periculoasa. Tre’ la un moment dat sa chiar incerci.

  19. Stiu. Ai dreptate. Si referitor la potentialul pericol si referitor la faptul ca trebuie sa incerc.
    Bine, acuma in cazul discutiei despre pisica e limpede ca glumeam. Da’ sunt altfel chestiuni ceva mai serioase carora li se aplica ceea ce ai zis si da, ai perfecta dreptate!

Am ceva de spus! »
    Daca nu ati mai comentat niciodata, comentariul dvs. va intra in moderare, unde va petrece in medie citeva ore. Dupa aprobarea primului comentariu, urmatoarele vor aparea direct, fara a mai intra in moderare.